Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vektene på senteret mitt er kjipe. La oss si nedtrekk, der er det 27kg, så er neste 34kg... det er utrolig kjipt. Kan ikke øke med en halv kg, eller kilo... bare 7kg? Synes det er vanskelig å skulle tilpasse da 27 er for lett og 34kg er for tungt nå i den fasen jeg er i. Så klart har jeg frivekter, men dette er sykt irriterendes og gjelder alle apparatene... :-/

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17010-rare-vekter-p%C3%A5-senteret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vektene på senteret mitt er kjipe. La oss si nedtrekk, der er det 27kg, så er neste 34kg... det er utrolig kjipt. Kan ikke øke med en halv kg, eller kilo... bare 7kg? Synes det er vanskelig å skulle tilpasse da 27 er for lett og 34kg er for tungt nå i den fasen jeg er i. Så klart har jeg frivekter, men dette er sykt irriterendes og gjelder alle apparatene... :-/

d er ikke vanlig at nedtrekk som du nevner øker med 1 kg uansett :p

Annonse

HAH, skulle stå benkpress! iPhone :p jadzhia, virker ikke sånn dessverre, kan ta bilde imorgen tidlig og legge ut? Håper jo det er noe jeg gjør feil slik at d faktisk finnes en løsning!... Trener på Energi treningssenter.

Må nesten være en løsning på det, slik jeg ser det. Synes det er merkelig at du må øke med 7kg, eller forholde deg på noe som er for lett. I enkelte øvelser kan det å øke med 7kg være for tungt.

Har samme problemet hos oss. Det fikset jeg med å tre en vektskive innpå den pinnen som du regulerer antall vektplater med? Vet ikke om du skjønner hva jeg mener?

Noen ganger må jeg dille litt for å få den runde vektskiven til å henge helt rett så den ikke skraper i de flate vektskivene men det er bare en øvelsessak. Fungerer gull og da kan jeg ha så stor økning - eller liten - som jeg vil. ;)

Annonse

Skal prøve det dere nevner, kan være lurt å tre en vektskive innpå ja! Eller har mindre reps ja, er bare utrolig kjedelig. ja, de av apparatene jeg bruker er nedtrekk, roing, tricep pushdown osv.. :) Takk for hjelpen dere, skal se hva jeg får til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...