Gå til innhold

Rååsa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    115
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Rååsa

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Kanskje litt OT, men er det ikke vondt å løpe ute helt barfot uten sko? mtp på steiner og sånn. Jeg får kjempevondt om jeg bare skulle gått til postkassa uten sko, og tripper bort isåfall. MEN barfotløping med fiverunners, ååååh, det har jeg så lyst på! Men må rehabelitere kneet først, så vil jeg begynne med å tilvenne meg forfot og fivefingers, blir lykkerus når jeg kan løpe igjen
  2. Se til å få starta den loggboka di, så jeg kan skrive mange teite innlegg på loggen din også :D hihihihihihi <3

    1. Rååsa

      Rååsa

      Jadaaaa, skal bli sjef ;)

  3. Altså, er ikke så mange uker siden jeg var hos legen pga ryggen min og fikk henvisning til fysio da, altså lapp jeg tar med til det senteret. Er det fordel å ta med en henvisning fra lege selvom senteret "reklamerer" for at man kan komme uten henvisning? Blir det da billigere? Det er for ryggen, kunne jeg da likevel tatt opp dette med kneet og fingeren? Ja jeg vil gjerne få et treningsprogram som jeg kan følge opp på egenhånd også, etter noen "behandlinger" hos en fysio. Det er jo det beste. Takk for svar Ole-Mats Bergen!
  4. Kanskje jeg bør bestille meg en tur direkte dit da, og ikke til legen? Vet dere(du som er fysio) om en fysioterapeut kan finne ut hva som er "gale" med kneet mitt viss det er slik at man må ta røngten, henviser dere til det? Jeg tror det er runners knee og har ikke gidd seg på lenge nå, samt vondt ved å bare ligge iblant, igår var jeg på jobb(har mye tunge løft og masse gåing) og kommer meg ikke på jobb idag, rett og slett så vondt i foten, stråling nedover fra kneet ... jaja.. det var fingeren vi snakket om Får bare bestille meg en time! Føler dog det er dyrt... er student
  5. kan en fysioterapeut finne ut av det og? Har så "mye" skader nå jeg skal til fysio for så hadde greit å kunne hørt med alt hos en, om det er lov? To ryggproblemer, en kneskade og dette med fingeren Huffda!
  6. Når jeg trener spesielle øvelser får jeg veldige smerter, såpass at jeg må gi meg for å ikke få skade kjennes det ut som. Det er i den senen, tror jeg, som går fra hånden og ut til fingeren, pekfinger på min venstre hånd. Mellom knokkel på pekefinger og knokkel på langfingeren. Får det spesielt ved sidehev med manualer og div andre øvelser hvor den... blir litt feil belastet? Kjenner smertene ofte ved bruk av manualer, og har prøvd å "varme opp" hendene også men uten virkning. Det går veldig utover treningen og det er ikke noe kjekt.. Noen som aner hva det er? Etter trening når jeg kjørte hjem
  7. Ja, men de er der aldri når jeg trener så tidlig, skal heller høre en dag om det ikke funker for meg dette, men føler ikke de har noe svar på det, men ja
  8. Skal prøve det dere nevner, kan være lurt å tre en vektskive innpå ja! Eller har mindre reps ja, er bare utrolig kjedelig. ja, de av apparatene jeg bruker er nedtrekk, roing, tricep pushdown osv.. Takk for hjelpen dere, skal se hva jeg får til..
  9. HAH, skulle stå benkpress! iPhone jadzhia, virker ikke sånn dessverre, kan ta bilde imorgen tidlig og legge ut? Håper jo det er noe jeg gjør feil slik at d faktisk finnes en løsning!... Trener på Energi treningssenter.
  10. Nedtrekk var eksempel, dette gjelder alle apparater. Går ikke Ann å legge på vektskive slik som ved benektes osv, er jo apparater :-/
  11. Vektene på senteret mitt er kjipe. La oss si nedtrekk, der er det 27kg, så er neste 34kg... det er utrolig kjipt. Kan ikke øke med en halv kg, eller kilo... bare 7kg? Synes det er vanskelig å skulle tilpasse da 27 er for lett og 34kg er for tungt nå i den fasen jeg er i. Så klart har jeg frivekter, men dette er sykt irriterendes og gjelder alle apparatene... :-/
  12. Ja, men lurer generelt på hvilke øvelser som ikke belaster kne. At jeg skal oppsøke lege skrev jeg over :-)
  13. Har fått en kneskade for en tid tilbake, mest sannsynligvis runners knee, men må til legen og sjekke opp da det har vedvart lenge selvom jeg har holdt meg i ro og trening kun har bestått av overkroppsstyrke og mage. Får vondt av å gå, være i ro, ligge lenge osv i kneet. Men uansett, jeg er klar over at jeg kan få øvelser av fysio. Men hvilke øvelser for lår/rumpe/underkropp genereltsett går minst mulig utover knærne?? Håper på noen gode svar
  14. Du trenger da ikke spise kjøtt om du ikke ønsker det! Det er plenty av andre matvarer som gir deg mye proteiner, og som er mye bedre for deg. Kjøtt er ikke naturlig for kroppen og derfor tungt og fordøye. Testet tofu?
  15. Hei. Jeg kan kanskje starte med å kort fortelle min " historie". Håper noen vil fortsette og lese, og hjelpe meg, det setter jeg ufattelig stor pris på. Det er ikke ord. Jeg startet å trene seriøst for rundt to år siden. Da veide jeg ca tja 63kg pluss minus, og er 170 høy. Jente på 19 år. Jeg begynte med gruppetimer og merket ganske fort at jeg likte dette og merket det litt på kropp også. Begynte å få godt innblikk i mat og har siden den tid hatt en sunn livsstil. Begynte å trene mer og mer styrke og sluttet etterhvert på gruppetimer. Fikk litt fremgang, bittelitt synlige muskler og ble li
×
×
  • Opprett ny...