Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

startet med rogue, og en av grunnene er denne xD

så bytta jeg til warlock fult t2 og seduce - pyroball (elr hva det hett xD) one shot kill ;)

savne vanilla <3

siste mainsa mine var warrior og mage. aldri noe pro gamer men artig hva det :p

spilte hovedsaklig på azjol-nerub (ally) og frostmane (horde)

har ikke spilt siden tidlig cath. men har vurdert lenge på å prøve en mnd:P men må bli en stund til enda, alt for dårlig pc xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

startet med rogue, og en av grunnene er denne xD

så bytta jeg til warlock fult t2 og seduce - pyroball (elr hva det hett xD) one shot kill ;)

savne vanilla <3

siste mainsa mine var warrior og mage. aldri noe pro gamer men artig hva det :p

spilte hovedsaklig på azjol-nerub (ally) og frostmane (horde)

har ikke spilt siden tidlig cath. men har vurdert lenge på å prøve en mnd:p men må bli en stund til enda, alt for dårlig pc xD

Good times husker den filmen der:D gir meg god stemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spilt WOW på år og dag nå. Kanskje til det beste for meg selv :giggle: Ble litt ekstremt med 11-18 timer WOW hver dag.... Ga meg på topp med spons av steel series og flere gladiator rank 1 titler :dry:

Resto shaman ftw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shooesfly @ Tarren Mill - Community - World of Warcraft

halladamer :(

6 90s, alle battleground achievements, masse andre achievements, masse raiding, osv osv :p

tror jeg slår alle i nerding

mage fordi de er best såklart :love:

Du spiller mage av en enkelt grunn

1. Rulle ansiktet rundt på tastaturet --> vinner uansett

2. Mage er en blanding av ALLE klasser når det kommer til abilities og survivability

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Du spiller mage av en enkelt grunn

1. Rulle ansiktet rundt på tastaturet --> vinner uansett

2. Mage er en blanding av ALLE klasser når det kommer til abilities og survivability

Hjelper tho ikke, hvis du ikke kan classen.. Som med alle andre classer, så må du kunne du (gjelder både pve og pvp)! for å hevde deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper tho ikke, hvis du ikke kan classen.. Som med alle andre classer, så må du kunne du (gjelder både pve og pvp)! for å hevde deg!

men noen klasser krever MYE mer enn andre, spesielt pvp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
men noen klasser krever MYE mer enn andre, spesielt pvp

Det gjør det nok, typ rogue synes jeg personlig krever mye mer skills enn de fleste. Mye mer å tenke på og situasjonsavhengig! Men men!De fleste "with brains" klarer jo å lese litt osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det nok, typ rogue synes jeg personlig krever mye mer skills enn de fleste. Mye mer å tenke på og situasjonsavhengig! Men men!De fleste "with brains" klarer jo å lese litt osv!

Joda, enig i at rogue er en klasse som krever ganske mye skills :) Morsomt å se skikkelig skilla rogues

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Haha, la oss starte "OMG mages are faceroll in pvp"- og "nerf resto shamans!!1"-diskusjoner på Fitnessbloggen! Priceless! :D

Tror jeg må slutte å følge denne tråden, får lyst til å stikke nesa inn i Azeroth hver gang jeg er innom. :p

Akkurat nå må de nerfe BM hunters og warriors -_- altfoooor OP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spiller mage av en enkelt grunn

1. Rulle ansiktet rundt på tastaturet --> vinner uansett

2. Mage er en blanding av ALLE klasser når det kommer til abilities og survivability

Har dog 90 warrior, hunter, dk, lock og monk også :D (bare op classer, neida :D)Resten er 85.

Men har 405 dager played på magen nå, og jeg spiller mest pve, får trøste deg med at vi blir nerfa stadig vekk der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ikke har, hmm... Mainen er Priest hvertfall, selvom den bare er 87 ellernoe, jeg stoppet å spille rett før eksamen.. vurderer å spille igjen snart.. men er alltid tilltak å aktivere gametid igjen! :) Noen som gamer på Earthen Ring?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke spilt på 1 år nå, men spilte mye, spilte vel i to år og fikk rundt 140 dager played, Mainen var selvfølgelig Ele/Resto Shaman, mens min kjære trofaste main-alt var Healsallot min resto druid! Har vel alt i 85 untatt Pala, Rogue, og nå Monk, må kanskje få alle i 85/90 før jeg kan sove godt om natta!

Noen som spiller idag som har en formening om kvalitetsnivået? Har vurdert å begynne igjen.

Man slutter ikke med wow, du tar bare pauser! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Har ikke spilt på 1 år nå, men spilte mye, spilte vel i to år og fikk rundt 140 dager played, Mainen var selvfølgelig Ele/Resto Shaman, mens min kjære trofaste main-alt var Healsallot min resto druid! Har vel alt i 85 untatt Pala, Rogue, og nå Monk, må kanskje få alle i 85/90 før jeg kan sove godt om natta!

Noen som spiller idag som har en formening om kvalitetsnivået? Har vurdert å begynne igjen.

Man slutter ikke med wow, du tar bare pauser! :p

Tenker du pvp eller pve? :) Kvalitetsnivået kommer jo helt ann på hvilken server/battlegroup osv!

Men tror det er forholdsvis høyt de fleste stedene, med tanke på at de fleste som spiller "Hardcore" nå. Har vært med hele veien og vier "Livet sitt" til dette. Spesielt i PVP tror jeg det finnes mange hardcore folk! Men som sagt: server/battlegroup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du pvp eller pve? :) Kvalitetsnivået kommer jo helt ann på hvilken server/battlegroup osv!

Men tror det er forholdsvis høyt de fleste stedene, med tanke på at de fleste som spiller "Hardcore" nå. Har vært med hele veien og vier "Livet sitt" til dette. Spesielt i PVP tror jeg det finnes mange hardcore folk! Men som sagt: server/battlegroup :)

Alltid helt mot PVE, selv om jeg hadde mine greie dager i arena, ble bare så hissig :p

Har mainen på Grim Batol/Horde, den serveren har jo alltid vært bra, satser på at den fortsatt holder mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Alltid helt mot PVE, selv om jeg hadde mine greie dager i arena, ble bare så hissig :p

Har mainen på Grim Batol/Horde, den serveren har jo alltid vært bra, satser på at den fortsatt holder mål!

Vel. jeg har bare tatt 2-3 bosser i første raid content(mogu'shan vaults) eller noe sånt.. Men disse bossene er OK. Vanskelige, krever mye kommunikasjon osv.. Men alt avhengig av hvor mange ganger du tar de osv og på gear selvfølgelig! :) Men jeg føler det er OK når det gjelder PVE..

HC instancer er jo "for the lols" fortsatt, så lenge du kan noe av tacts! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...