Gå til innhold

World Of Warcraft Tråden


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Slettet
spiller litt innimellom, bare pvp siden det er fetest... lvl 90 mistweaver monk - stormscale - horde

Just wondering, rating? Synes du mw funker noe i pvp? Monk synes jeg generelt bør få litt mer "surv" mot alle disse stuns/cc osv... Hvordan opplever du det?(jeg spiller ikke MYE pvp bare så det er sagt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er super gamer og har holdt på av og på i 6 år nå :p

Er holy paladin på frostmane som alliance, og går mest i arena for tiden! Var semi-core i starten av cata som tank, men greide heldigvis å gi meg før det ble for ille :p

Monk stiller absolutt ikke svakt som dps i pvp, men healer er temmelig squishy ;) Funker visstnok bra i pve, men ikke noen erfaring med det selv!

Spillt på FM lenge? Isåfall, hva er navnet på noen av karakterene? Mulig jeg husker igjen noen.

Selv spillte jeg mest i vanilla. Ser en eller to her inne var High Warlord - mad creds! Selv var jeg vel aldri høyere enn halveis til r12 - ville egentlig bare ha mountene :p Kom aldri høyere enn standing 3 heller, noe som imo var sykt nok for min del.

Fikk aldri drept c'thun da de fleste i guildet mitt byttet server o.l etter en del drama i guilden, men husker enda første gang twinsa gikk det, det var tider.

Enda ikke prøvd MOP, får se om jeg gjør det etterhvert, det frister å lvle opp priest, magen eller locken til 90 hvertfall i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just wondering, rating? Synes du mw funker noe i pvp? Monk synes jeg generelt bør få litt mer "surv" mot alle disse stuns/cc osv... Hvordan opplever du det?(jeg spiller ikke MYE pvp bare så det er sagt)!

Vel Monk får noen buffs spesiellt mot stuns neste patch som vil gjøre dem mer balansert. MW vil også få litt mer DMG output både i PvP og PvE noe som også gir dem muligheten til å putte mer press på targets i PvP. Dette gir dem fordeler mot enkelte comps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet
Vel Monk får noen buffs spesiellt mot stuns neste patch som vil gjøre dem mer balansert. MW vil også få litt mer DMG output både i PvP og PvE noe som også gir dem muligheten til å putte mer press på targets i PvP. Dette gir dem fordeler mot enkelte comps.

Ja så det med MW ihvertfall i notes!

Leker meg litt med destro lock atm i bg's ! Fun shit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hm, ser at jeg er nybegynner i WoW ja...skjønner ikke bæret hva som blir diskutert her. Charen min dreper ting, samler ting og flår ting:D. Så der er jeg, lizm.

Bare å spørre vettu :p Mange her har jo vært med siden WoW kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hva er PvE? Hva betyr alle de patchene som kommer jevnlig? Hva er Vanilla?

Vanilla= classic wow=første expansion/første del av spillet

PVE: player versus enviroment

PVP: player versuse player

Patch 5.2 kommer om et par uker. Mest sannsynlig neste uke. Da blir det nytt raid, nye factions, nye quests og classer(paladin,monk osv) blir justert. nerfet/buffet kalles dette :)

Vi er nå i patch 5.1. og før det var det 5.0 f.eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ser at jeg er nybegynner i WoW ja...skjønner ikke bæret hva som blir diskutert her. Charen min dreper ting, samler ting og flår ting:D. Så der er jeg, lizm.

Vi er flere som er på det stadiet :p Har spurt typen min om akkurat de samme tingene som du spør om i kommentaren etter dette, tror han angrer litt på at han introduserte meg for spillet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...