Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Har ikke spilt på 1 år nå, men spilte mye, spilte vel i to år og fikk rundt 140 dager played, Mainen var selvfølgelig Ele/Resto Shaman, mens min kjære trofaste main-alt var Healsallot min resto druid! Har vel alt i 85 untatt Pala, Rogue, og nå Monk, må kanskje få alle i 85/90 før jeg kan sove godt om natta!

Noen som spiller idag som har en formening om kvalitetsnivået? Har vurdert å begynne igjen.

Man slutter ikke med wow, du tar bare pauser! :p

Fortsetter under...

Guest Slettet
Har ikke spilt på 1 år nå, men spilte mye, spilte vel i to år og fikk rundt 140 dager played, Mainen var selvfølgelig Ele/Resto Shaman, mens min kjære trofaste main-alt var Healsallot min resto druid! Har vel alt i 85 untatt Pala, Rogue, og nå Monk, må kanskje få alle i 85/90 før jeg kan sove godt om natta!

Noen som spiller idag som har en formening om kvalitetsnivået? Har vurdert å begynne igjen.

Man slutter ikke med wow, du tar bare pauser! :p

Tenker du pvp eller pve? :) Kvalitetsnivået kommer jo helt ann på hvilken server/battlegroup osv!

Men tror det er forholdsvis høyt de fleste stedene, med tanke på at de fleste som spiller "Hardcore" nå. Har vært med hele veien og vier "Livet sitt" til dette. Spesielt i PVP tror jeg det finnes mange hardcore folk! Men som sagt: server/battlegroup :)

Tenker du pvp eller pve? :) Kvalitetsnivået kommer jo helt ann på hvilken server/battlegroup osv!

Men tror det er forholdsvis høyt de fleste stedene, med tanke på at de fleste som spiller "Hardcore" nå. Har vært med hele veien og vier "Livet sitt" til dette. Spesielt i PVP tror jeg det finnes mange hardcore folk! Men som sagt: server/battlegroup :)

Alltid helt mot PVE, selv om jeg hadde mine greie dager i arena, ble bare så hissig :p

Har mainen på Grim Batol/Horde, den serveren har jo alltid vært bra, satser på at den fortsatt holder mål!

Guest Slettet
Alltid helt mot PVE, selv om jeg hadde mine greie dager i arena, ble bare så hissig :p

Har mainen på Grim Batol/Horde, den serveren har jo alltid vært bra, satser på at den fortsatt holder mål!

Vel. jeg har bare tatt 2-3 bosser i første raid content(mogu'shan vaults) eller noe sånt.. Men disse bossene er OK. Vanskelige, krever mye kommunikasjon osv.. Men alt avhengig av hvor mange ganger du tar de osv og på gear selvfølgelig! :) Men jeg føler det er OK når det gjelder PVE..

HC instancer er jo "for the lols" fortsatt, så lenge du kan noe av tacts! hehe!

Grim Batol sin horde side er ganske død om dagen. Er en stort alliance community though. Battlegroupen Grim Batol hører til er relativt balansert.

Har selv kun 3 Heroic bosser igjen av denne raid tiern. Men kommer en ny tier om ikke altfor lenge :/

Annonse

Slutta rett før MoP. Ble rett og slett litt lei av å være med i en eng-game (hardcore) pve-guild. Til tross for dette må jeg innrømme at det jeg fikke prøvd av raids i betaen var veldig lovende! Særlig MSV

Guest Slettet
spiller litt innimellom, bare pvp siden det er fetest... lvl 90 mistweaver monk - stormscale - horde

Just wondering, rating? Synes du mw funker noe i pvp? Monk synes jeg generelt bør få litt mer "surv" mot alle disse stuns/cc osv... Hvordan opplever du det?(jeg spiller ikke MYE pvp bare så det er sagt)!

Jeg er super gamer og har holdt på av og på i 6 år nå :p

Er holy paladin på frostmane som alliance, og går mest i arena for tiden! Var semi-core i starten av cata som tank, men greide heldigvis å gi meg før det ble for ille :p

Monk stiller absolutt ikke svakt som dps i pvp, men healer er temmelig squishy ;) Funker visstnok bra i pve, men ikke noen erfaring med det selv!

Spillt på FM lenge? Isåfall, hva er navnet på noen av karakterene? Mulig jeg husker igjen noen.

Selv spillte jeg mest i vanilla. Ser en eller to her inne var High Warlord - mad creds! Selv var jeg vel aldri høyere enn halveis til r12 - ville egentlig bare ha mountene :p Kom aldri høyere enn standing 3 heller, noe som imo var sykt nok for min del.

Fikk aldri drept c'thun da de fleste i guildet mitt byttet server o.l etter en del drama i guilden, men husker enda første gang twinsa gikk det, det var tider.

Enda ikke prøvd MOP, får se om jeg gjør det etterhvert, det frister å lvle opp priest, magen eller locken til 90 hvertfall i sommer.

Just wondering, rating? Synes du mw funker noe i pvp? Monk synes jeg generelt bør få litt mer "surv" mot alle disse stuns/cc osv... Hvordan opplever du det?(jeg spiller ikke MYE pvp bare så det er sagt)!

Vel Monk får noen buffs spesiellt mot stuns neste patch som vil gjøre dem mer balansert. MW vil også få litt mer DMG output både i PvP og PvE noe som også gir dem muligheten til å putte mer press på targets i PvP. Dette gir dem fordeler mot enkelte comps.

Guest Slettet
Vel Monk får noen buffs spesiellt mot stuns neste patch som vil gjøre dem mer balansert. MW vil også få litt mer DMG output både i PvP og PvE noe som også gir dem muligheten til å putte mer press på targets i PvP. Dette gir dem fordeler mot enkelte comps.

Ja så det med MW ihvertfall i notes!

Leker meg litt med destro lock atm i bg's ! Fun shit :D

Hm, ser at jeg er nybegynner i WoW ja...skjønner ikke bæret hva som blir diskutert her. Charen min dreper ting, samler ting og flår ting:D. Så der er jeg, lizm.

Annonse

Guest Slettet
Hm, ser at jeg er nybegynner i WoW ja...skjønner ikke bæret hva som blir diskutert her. Charen min dreper ting, samler ting og flår ting:D. Så der er jeg, lizm.

Bare å spørre vettu :p Mange her har jo vært med siden WoW kom...

Guest Slettet
Hva er PvE? Hva betyr alle de patchene som kommer jevnlig? Hva er Vanilla?

Vanilla= classic wow=første expansion/første del av spillet

PVE: player versus enviroment

PVP: player versuse player

Patch 5.2 kommer om et par uker. Mest sannsynlig neste uke. Da blir det nytt raid, nye factions, nye quests og classer(paladin,monk osv) blir justert. nerfet/buffet kalles dette :)

Vi er nå i patch 5.1. og før det var det 5.0 f.eks!

Guest Slettet
Hadde 13 stk i 85, og 4 av de blei 90 før jeg kuttet helt ut:whistle:

Bare et spørsmål om tid før du kommer tilbake...

Vi er flere som er på det stadiet :p Har spurt typen min om akkurat de samme tingene som du spør om i kommentaren etter dette, tror han angrer litt på at han introduserte meg for spillet:P