Gå til innhold

Hvor fort legger dere på dere?


Evjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker det egentlig ikke på vekta i det hele tatt, men det skyldes vel kombinasjonen naturlig høy forbrenning, naturlig brukbart aktivitetsnivå/jeg liker å være fysisk aktiv selv om jeg ikke trener, sunt forhold til matmengder og typer/jeg har aldri klart å spise BARE snop/fast food, annet enn for noen timer/et par dager. Har vel gått opp 4 kg de siste 6 årene, og det skyldes vel like mye at jeg er ferdig utvokst...:rofl: Egentlig litt nysgjerrig på hvor fort jeg legger på meg om jeg hadde "gått inn" for det..:huh:

Men nå det er sagt; jeg merker det selvsagt på fettprosenten, noe annet hadde jo vært særs uvanlig. Men ikke over bare et par-tre-fire uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Camilla skal få en egen stickytråd om livet sitt, der innlegg fra bloggen hennes automatisk popper opp og alle som liker big brother ish konsepter har muligheten til å bruke enda mindre(?) tid på fitnessbloggen.

Med camilla er ikke ting a og b. Det er a til å, og da kan du innledningen!

Forresten, nå sliter jeg med å gå opp.. Nesten så jeg må spise når jeg ikke er sulten.. STRESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Camilla skal få en egen stickytråd om livet sitt, der innlegg fra bloggen hennes automatisk popper opp og alle som liker big brother ish konsepter har muligheten til å bruke enda mindre(?) tid på fitnessbloggen.

Med camilla er ikke ting a og b. Det er a til å, og da kan du innledningen!

Forresten, nå sliter jeg med å gå opp.. Nesten så jeg må spise når jeg ikke er sulten.. STRESS

Haha, akkurat det jegønsker meg!!! ;D da lover jeg å blogge mer også :p

tenk bare på alle innleggene som.kommer da jeg og søster er alene i brasil!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...