Gå til innhold

Hvor fort legger dere på dere?


Evjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forklar, dette er jeg nysgjerrig på. Hvordan var opplegget? Startvekten? Målet? Treningen?

Hva mener du med elaborate?

Startet med at jeg ble diagnotisert med diabetes type 1, altså genetisk. Da raste kiloene før jeg fant ut av det, så gikk fra 45-50 til 39kg fordelt på 157 cm. 16 år gammel fant jeg ut at jeg skulle trene meg litt større, så da begynte jeg å bulke.. kiloene økte og jeg såg bare bedre og bedre ut. Det som er skummelt er at jeg følte meg gigantisk på den vekten, følte meg enda større ut enn det jeg gjør nå, på 90kg. (Megareksi............)

Tok 35kg 2 reps i benkpress den gangen, nå tar jeg 160kg i smalbenk

Trente med 60kg i markløft, tok 200kg i juni ( Trener ikke markløft lenger)

Trente med 60kg i knebøy (kvartbøy) - har tatt 225 i bøy til benk nå

Trente med 25kg i millitærpress - har tatt 100kg nå (75x10)

Trente med 15kg i bicepscurl med stang - tar 80kgx1 med litt cheat nå.

Har mesteparten av tiden trent alle mulige slags splitter. 6 splitt, 5 splitt, 4 splitt, 3 splitt, 2 splitt. Har laget alle programmene mine selv.

Målet nå er å bygge med videre opp til 100kg, for så å deffe ned til 85kg, og forhåpentligvis ha en ok fettprosent der. Så er det bare bygge,bygge,bygge frem til 2014, da skal jeg vinne junior-NM i kroppsbygging.

Høyden per dags dato er 164 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med elaborate?

Startet med at jeg ble diagnotisert med diabetes type 1, altså genetisk. Da raste kiloene før jeg fant ut av det, så gikk fra 45-50 til 39kg fordelt på 157 cm. 16 år gammel fant jeg ut at jeg skulle trene meg litt større, så da begynte jeg å bulke.. kiloene økte og jeg såg bare bedre og bedre ut. Det som er skummelt er at jeg følte meg gigantisk på den vekten, følte meg enda større ut enn det jeg gjør nå, på 90kg. (Megareksi............)

Tok 35kg 2 reps i benkpress den gangen, nå tar jeg 160kg i smalbenk

Trente med 60kg i markløft, tok 200kg i juni ( Trener ikke markløft lenger)

Trente med 60kg i knebøy (kvartbøy) - har tatt 225 i bøy til benk nå

Trente med 25kg i millitærpress - har tatt 100kg nå (75x10)

Trente med 15kg i bicepscurl med stang - tar 80kgx1 med litt cheat nå.

Har mesteparten av tiden trent alle mulige slags splitter. 6 splitt, 5 splitt, 4 splitt, 3 splitt, 2 splitt. Har laget alle programmene mine selv.

Målet nå er å bygge med videre opp til 100kg, for så å deffe ned til 85kg, og forhåpentligvis ha en ok fettprosent der. Så er det bare bygge,bygge,bygge frem til 2014, da skal jeg vinne junior-NM i kroppsbygging.

Høyden per dags dato er 164 cm :)

Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bilder per dags dato nei, ikke tro at jeg er 90kg ripped. Har en del spekk som må bort etterhvert :)

Da syns jeg du skal mekke noen før og etterbilder, så nært som du kommer. Ta bildet fra da du var lavest, og legg opp et bilde av hvordan du er nå, må være en fantastisk inspirasjon for andre som er eller har vært i samme situasjon før.

Ellers så skal jeg sitere meg selv: 'Picture or it didn't happen ;)'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da syns jeg du skal mekke noen før og etterbilder, så nært som du kommer. Ta bildet fra da du var lavest, og legg opp et bilde av hvordan du er nå, må være en fantastisk inspirasjon for andre som er eller har vært i samme situasjon før.

Ellers så skal jeg sitere meg selv: 'Picture or it didn't happen ;)'

Jo, må vel få gjort det.. mål rundt biceps er det eneste jeg har tatt, og der har jeg økt ca 25 cm siden jeg begynte (har ikke tatt armmål på lenge) Føler meg gigantisk noen ganger, og andre ganger som en liten fjott. Har vel det man kan kalle ganske kraftig megareksi, ser jeg en person som er større enn meg blir jeg bare dårlig og vil hjem. Heldigvis skjer det ikke så ofte da det ikke er så mange gigantiske personer der jeg trener.. men om det skulle dukke opp bilder så blir vel det i loggen, så følg med der! Kommer nok med film av noen bøy økter etterhvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 71 kg, til 80 kg høygravid, til 60 kg halvår etter fødsel.. Og opp til 69 når jeg fikk orden på treninga igjen.

Trivdes utvilsomt best psykisk da jeg var rundt 65 kg, men får mange flere komplimenter nå.. Alt over en tre års periode ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt?!

Gikk riktignok fra en stygg undervekt til mer en mer safe vekt, derfor gikk det så fort. Har lagt på meg mer etter dette, men da i et mer naturlig tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne jeg spise hva jeg ville,når jeg ville, og hvor mye jeg ville, og det gjorde jeg også..

Fant ut for ca et år siden at det kan jeg IKKE mer. Hadde da gått opp 10 kg på 11 uker (og løpt 5 ganger i uka). Siden den gang har jeg hatt følelsen av at jeg legger på meg av å se på en sjokolade :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ihvertfall gått ned fort nok. Gikk fra 102 til 77 for noen år siden på en mnd. Først to uker grusom halsbetennelse uten mat, og så to med fest i bulgaria rett etterpå. Kan vel trygt si at jeg følte meg liten

Tullete å gå NED i vekt. Hva er poenget med det? Sier meg enig med han ovenfor her, feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...