Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 10 måneder senere...

Hei på dere! :) Jeg leter etter nye blogger å lese, og fant ingen tråder om dette akkurat nå i farten. Har du blogg, og vil du dele den med oss andre her på fitnessbloggen? Skriv den under da vel? :lol: Skriv gjerne hva du blogger om også! :)

Min blogg er: www.andreaisaksen.blogg.noJeg blogger for det meste om treningsrelaterte ting, men andre litt off topic temaer kan også dukke opp innimellom! :)

Dersom det finnes en slik tråd fra før av må dere gjerne tipse meg om den! :love:

Annonse

• 2 uker senere...
henriksenmarikken - My blog is like a box of chokolate, you never know what you gonna get. Jeg skriver om absolutt alt, så du vet aldri hva du får. Jeg skriver mye om mine meninger rundt aktuelle temaer, om hverdagen min, klær, skjønnhet, trening og mote. Ta gjerne en titt ;) du kommer ikke til å angre.
  • 2 uker senere...

Annonse

• 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...