Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søtpotet Pannekaker/Vafler

• 150g søtpotet, most.
  • 1 scoop med proteinpulver :)
  • 3 eggehviter
  • 1 neve nøtter (valgfritt)
  • 1/2 teskje bakepulver
  • 1/2 teskje muskatnøtt
  • 1 spiseskje kanel

Fremgangsmåte:

1. Bland alt i en bolle
  2. Stek som pannekaker i panne eller vafler i vaffeljern
  3. Server med kanel og sirup! NAM! Nyt det, plutselig er det tomt...

Ca. 309kcal, 40g prot og 1g fett.

Annonse

Annonse

Jeg prøvde Quorn for første gang i dag! Stekt med brokkoli, gulrøtter og rødløk, nam!

post-175-14440852915144_thumb.jpg

Og soyafløte som kan piskes til krem!! :thumbsup: Med bringebær, blåbær og litt sukrin.

post-175-14440852915456_thumb.jpg

Tåler både quorn og soyafløte så nå er jeg veldig lettet som har funnet erstatning for kjøtt og fløte! Halleluja!

Jeg prøvde Quorn for første gang i dag! Stekt med brokkoli, gulrøtter og rødløk, nam!

[ATTACH=full]27772[/ATTACH]

Og soyafløte som kan piskes til krem!! :thumbsup: Med bringebær, blåbær og litt sukrin.

[ATTACH=full]27773[/ATTACH]

Tåler både quorn og soyafløte så nå er jeg veldig lettet som har funnet erstatning for kjøtt og fløte! Halleluja!

Å, den kremtingen så god ut :D

Bogfilet med peppersaus, ovnsstekte grønnsaker og hasselbackpoteter <3

...tilbehøret ble mange hakk bedre enn kjøttet, spesielt grønnsakene ble digg! Møre, saftige med søtlig smak fra stekingen og krydder på toppen:D Ved endt måltid hadde jeg trøkt i meg en grei neve brokkolitopper, en rødløk, en stor gul paprika, en stor tomat, tre poteter, fileten og en grei mengde saus oppå :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...