Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Andrea Rostad Halsan skrev:
[ATTACH]349[/ATTACH]

Prøvde meg på denne sjokoladekaka, og den ble goood: http://dedication.blogg.no/1306956708_01jun2011.html

hoi, den så god ut! Må vel ut og anskaffe seg sukrin :D Kjenner jeg meg selv rett spiser jeg vel hele kaken!

"Tessa skrev:
hoi, den så god ut! Må vel ut og anskaffe seg sukrin :D Kjenner jeg meg selv rett spiser jeg vel hele kaken!

Men når en kake tilsvarer kanskje et "vanlig" kakestykke og er sunnere enn et par brødskiver, da er det vel bare å kjøre på!:)

"Tessa skrev:

I did! Hele kaka inneholder under 300 kcal, så jeg slukte hele med god samvittighet :D Ble god og mett.

Annonse

"Jente 22 funnet død. Dødsårsak antas å være nyresvikt og indre blødninger etter ett lårhalsbrudd, da hun led av benskjørhet. Overlege mener dette kan settes i direkte sammenheng med hennes ekstreme proteininntak."

Annonse

Tidenes merkeligeste måltid i rekkefølge:

1 grovbrødskive med rull

1 skål jordbær med melk

1 porsjon fårikål

1 proteinshake

1 glass appelsinjuice

Det er da et måltid, i den rekkefølgen det ble inntatt, har en sånn kveld der jeg bare tar meg selv i å spise rett fra kjøleskapet så og si. Uansett hva det er

"eirich skrev:
Tidenes merkeligeste måltid i rekkefølge:

1 grovbrødskive med rull

1 skål jordbær med melk

1 porsjon fårikål

1 proteinshake

1 glass appelsinjuice

Det er da et måltid, i den rekkefølgen det ble inntatt, har en sånn kveld der jeg bare tar meg selv i å spise rett fra kjøleskapet så og si. Uansett hva det er

Hva er rull? :huh:

"Lily skrev:
Hva er rull? :huh:

Øhm, hvordan skal det forklares? det er lam som er lagt i en saltlake og noe gelatin og greier, så snøret sammen og presset. Er som en sylte på en måte. Er veldig vanlig i nord norge i allefall å spise til jul

"eirich skrev:
Øhm, hvordan skal det forklares? det er lam som er lagt i en saltlake og noe gelatin og greier, så snøret sammen og presset. Er som en sylte på en måte. Er veldig vanlig i nord norge i allefall å spise til jul

Lammerull kanskje? :p

Jeg har hørt om både lammerull og ribberull, men bare "rull" var ny for meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...