Gå til innhold

Knebøy, vepserumpe


dagthomas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår du russisk? Blir det ikke litt kontekstuelt meningsløst om du ikke vet hva de snakker om?

Er det at Koklayev gjør det på video en gang med lett vekt et argument for at det er greit?

Skjønner ikke.

1. Jeg forstår ikke russisk.

2. Nei, det er ikke kontekstuelt meningsløst.

3. Jeg har fått forklart hva de snakker om i videoen.

4. Det sa jeg aldri.

Jeg sa at Koklyaev har vepserumpe.

Videoen har blitt oversatt av en språkkyndig, russisktalende venn. Det han demonstrerer er i følge Koklyaev korrekt teknikk for en med lik antropometri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg forstår ikke russisk.

2. Nei, det er ikke kontekstuelt meningsløst.

3. Jeg har fått forklart hva de snakker om i videoen.

4. Det sa jeg aldri.

Jeg sa at Koklyaev har vepserumpe.

Videoen har blitt oversatt av en språkkyndig, russisktalende venn. Det han demonstrerer er i følge Koklyaev korrekt teknikk for en med lik antropometri.

Kult. :)

Men fortsatt, hva var poenget med å trekke frem videoen da? Han gjør det i én video jeg har sett ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpner denne igjen, 5 mnd er gått og tilten føles mye bedre nå. Vet jeg må jobbe med å presse ut knærne, men om noen spotter noe annet rusk også, så rop ut :)

Har egentlig ingenting med bøyen å gjøre, men bare et lite varsku, så du ikke får samme problem som jeg hadde: Glem ikke å trene leggene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingenting med bøyen å gjøre, men bare et lite varsku, så du ikke får samme problem som jeg hadde: Glem ikke å trene leggene :)

Nå skal det sies at hovedfokuset har vært å miste fett, ikke muskelvekst - selv om jeg kanskje har fått packa litt mer muskler enn jeg hadde trodd. Men sant som du sier, kroppen min begynner å få rare proposjoner. Monsterrygg, små armer og store lår. Har bare kjørt 5x5 i 5 mnd og cardio par mnd før det, så har ikke kommet helt igang ennå, men lover å ta tak i de tingene som henger etter, til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilket problem? :) Trener ikke legger isolert selv.

Vel, folk er forskjellige. En fyr jeg veiledet, har legger som om han har operert inn håndballer - uten å trene dem - mens jeg hadde så å si bare skinn og bein, så jeg ble nødt til å trene dem isolert for at det ikke skulle se helt for teit ut. De responderte godt på isolert trenig, men mark og bøy var ikke nok for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at hovedfokuset har vært å miste fett, ikke muskelvekst - selv om jeg kanskje har fått packa litt mer muskler enn jeg hadde trodd. Men sant som du sier, kroppen min begynner å få rare proposjoner. Monsterrygg, små armer og store lår. Har bare kjørt 5x5 i 5 mnd og cardio par mnd før det, så har ikke kommet helt igang ennå, men lover å ta tak i de tingene som henger etter, til høsten :)

Ok, skjønner. Så bare at du hadde fått til rimelig bra med lårmuskler. Men du har tydeligvis oversikten selv, så da blir det nok konge etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

var ingen tilbøyelighet til vepserumpe ihvertfall, bra jobbet? :)

hvor mange kilo på stanga?

Har jobbet hardt siden første posten - med mobilitet og tøying. Til og med yoga 2 timer hver fredag. For å kjøre hamstringen maks :)

Tenkte bare jeg skulle oppdatere her - greit å ha fremgangen og eventuelle inputs.

140 på stanga, men etter 3 andre baseøvelser (derav skjelvinga) :) Seff bare unnskyldning, rister samme hvor mye vekt jeg har på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkeologioppdatering:

Synes det ser greit ut. Kan kanskje prøve gjøre noe med albuene, og få mer vekt på helen. Noe annet?

Kewl tråd. Ser at du har jobbet som faen. Det der er i mine en meget godt utført knebøy, seff er den preget av at loaden er stor, men jeg kunne faen ikke ha gjort det bedre selv(Y) Du har kommet deg fra de første vidsa iaff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kewl tråd. Ser at du har jobbet som faen. Det der er i mine en meget godt utført knebøy, seff er den preget av at loaden er stor, men jeg kunne faen ikke ha gjort det bedre selv(Y) Du har kommet deg fra de første vidsa iaff:)

Så bra, takk - da har man det hvertfall på forum at mobilitetsøvelser faktisk fungerer, for de som måtte tvile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...