Gå til innhold

Anti-doping - Politiet avslørte Norges mest omfattende dopingfabrikk


....

Anbefalte innlegg

Jg siterte ett bilde som var negere. Du sa selv at farge ikke betydde noe. Det gjor det. Negere har ett annet tyngdepunkt enn hvite. Im done

Noen av de ja... Akkurat som jeg vil tro det er forskjeller blant såkalt "hvite" også, som gir seg utslag som bl.a wiki artikkelen om øst og vest afrika. Derfor ble utsagnet feil, og det stod vitterlig ikke "de på bildet" (som hadde vært bedre og mer beskrivende) men negere punktum.

Also done

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av de ja... Akkurat som jeg vil tro det er forskjeller blant såkalt "hvite" også, som gir seg utslag som bl.a wiki artikkelen om øst og vest afrika. Derfor ble utsagnet feil, og det stod vitterlig ikke "de på bildet" (som hadde vært bedre og mer beskrivende) men negere punktum.

Also done

ja det hadde vært bedre, men man trenger ikke å tenkte så langt for å vite hvilke negere det gjelder om man ser litt på idrett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da JÆVLIG hvor politisk korrekte vi skulle være her...

Handler ikke om politisk korrekthet, handler om presisjonen i påstanden. Om vi driter i det, så kan vi liksågreit begynne med kilder som "sa en kompis på gymmet, han er schvææær asså"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Snakk om å rippe opp i gammelt surr.. Vis meg èn artikkel eller oppfordring til noe som har med doping å gjøre her inne SÅ skal jeg miste respekten for fyren og kanskje for bloggen.. Ikke før. Trangsynt er det fullt lov å være, men det er så inni gamperæva teit og slitsomt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jeg helt enig i. Men det fins likevel folk som vil oppfatte denne siden som useriøs på bakgrunn av hans handlinger.

Det er mulig, men da burde de spole tilbake å lese en del av hans artikler, SÅ kan de gjøre seg opp en mening. Hvis de fortsatt ikke tror på at kylling er sunt fordi han skrev det så er det lissom ikke så mye håp for vedkommende likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å rippe opp i gammelt surr.. Vis meg èn artikkel eller oppfordring til noe som har med doping å gjøre her inne SÅ skal jeg miste respekten for fyren og kanskje for bloggen.. Ikke før. Trangsynt er det fullt lov å være, men det er så inni gamperæva teit og slitsomt å lese.

Hva i alle dager mener du med "gammelt surr"? Denne saken er pågående, og tråden har bestått i fortløpende oppdateringer :p

Uansett hva man måtte mene om enkeltaktører i saken så har jo dette her en ganske åpenbar nyhetsverdi. Er jo blitt den største dopingsaken i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager mener du med "gammelt surr"? Denne saken er pågående, og tråden har bestått i fortløpende oppdateringer :p

Uansett hva man måtte mene om enkeltaktører i saken så har jo dette her en ganske åpenbar nyhetsverdi. Er jo blitt den største dopingsaken i Europa.

Ordla meg kanskje litt feil. Poenget er at saken er ingen nyhet lenger selv om den fortsatt pågår og er størst i Europa. Eneste trådstarter oppnår med dette er jo å sverte bloggen, noe de andre som jobber med den har måttet gå igjennom siden det faktisk var en nyhet. Saken har jo ingenting med bloggen å gjøre. "jeg har mistet respekten for fyren og for bloggen..." Hvorfor det spør jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er på jordet, men min mening er at det er fjollete å starte en ny tråd om en gammel nyhet der det blir linket opp mot en unnskyldning fra fyren det handler om.. Man oppnår jo ingen saklig diskusjon rundt saken generellt, man oppnår jo bare at bloggen og fyren direkte blir sverta i en blogg der han kun har bidratt til det positive for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk er interessert i å diskutere er vel interessant å diskutere? Alt må ikke handle om trening. Hvis ikke du har en interesse av det, så er det vel ikke noen vits i å bry seg om denne tråden heller.

Anti-doping- Politiet avslørte Norges mest omfattende dopingfabrikk. Det har jeg lyst å lese om. Som tilfeldigvis også er det tråden handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger jo ganske mye sosial kondisjonering i bakgrunnen her, cannabis er jo tabu og vil nok være det en stund i Norge. Det kan være vanskelig å legge fra seg fordommer når man diskuterer om disse tingene. Selv ser jeg begge sider av saken, det vil være utfordringer ved å legalisere og det vil fortsette å være utfordringer slik politikken er i dag. På en annen side ser jeg positivt på avkriminalisering - jeg synes tittelen "kriminell" er i overkant når det gjelder selvpåførte ting. Jeg har lest nok studier om cannabis til å vite at de negative effektene ikke er så omfattende som mange påstår, med tanke på hvor tabu narkotika er, er det heller ikke overraskende at mange ikke greier å ha et objektivt syn. Fakta om Cannabis - KLAR - dette er litt som å lese en artikkel om hvordan man skal "få en sixpack på 4 uker" på KK.no. Men helt harmløst er det ikke heller, på samme måte er det forskjell på ett par glass vin og 1 flaske brennvin.

ScienceDirect.com - Current Opinion in Pharmacology - Long-term effects of exposure to cannabis

Cannabis use and cognitive function: 8-year trajectory in a young adult cohort - Tait - 2011 - Addiction - Wiley Online Library

Study: Marijuana Not Linked With Long Term Cognitive Impairment | TIME.com

JAMA Network | JAMA Psychiatry | Neuropsychological Performance in Long-term Cannabis Users

Personlig vektlegger jeg reell forskning fremfor grunnløse påstander og synsing.

Det vil alltid være de som drar det for langt, og tusenvis av tilfeller du aldri hører om hvor mennesker lever et helt normalt og røyker cannabis i ny og ne.

Legaliseringsdebatten | Fitnessbloggen Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...