Isar Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Dronning mauuuuuud og en hel flaske med JD!!!! <3 Cardioqueen 1 Siter
Dibbler Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 McDonalds eller Burger King - mat! Med full meny og brus og hele greia, det er så uforståelig digg! (Og nesten så jeg gjemmer posen for dama om jeg tok det med hjem ) Wienerbrød kommer på en god andreplass. Egentlig ikke digg nok til kaloritettheten, men nomnomnomnom. Marsipan er litt i samme båten her. Ellers er det masser av snop, yoghurtnøtter, alt av tilbuds-godteri osv., men det er mer pleasure og mindre guilty Siter
Cardioqueen Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Dronning mauuuuuud og en hel flaske med JD!!!! <3 Dronning Maud <3 Siter
sneipen Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Røyk... Må snart begynne på operasjon sneipen`s kamp mot askebegeret.. Siter
Tanja Merethe Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Sjokolade. Alt med sjokolade. Nooommm! TeeraH og rudboy 2 Siter
Royality Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Yoghurtnøtter... Drømmer om det om natta, og griner nesten hver gang jeg er innom butikken og må gå rett forbi de Tilla7 1 Siter
Gamla Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Yoghurtnøtter... Drømmer om det om natta, og griner nesten hver gang jeg er innom butikken og må gå rett forbi de I dag er det fredag, vi har en fredagskos-tråd, så jeg syns du skal kjøpe deg litt, og joine oss i tråden;) Royality 1 Siter
Royality Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 I dag er det fredag, vi har en fredagskos-tråd, så jeg syns du skal kjøpe deg litt, og joine oss i tråden;) Hehe, allerede koset meg med en liten pose! Gamla 1 Siter
MartineA Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Hva er det som ikke er guilty pleasure? Listen med guilty pleasures er jo så lang, men øverst på tronen er frozen yoghurt, cupcakes med frosting, franske makroner, mørk sjokolade, popcorn, ben&jerry's-is og det meste av kake. Mørk sjokolade, popcorn og ben&jerry's-is er egentlig det vanskeligste, går jo forbi det hver gang jeg er på butikken. Alt annet som er guilty pleasure for meg spiser jeg så sjelden, så det må nesten være lov å unne seg det en gang i blant. Siter
Davand Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 fylla Skal jeg unne meg noe annet, går det kun i moderate mengder. Siter
Chiara Skrevet 30. mars 2013 Skrevet 30. mars 2013 IS!! -Sjokolade(boble melkesjokolade og kvikklynsj for tiden..) -smørhøner og annet usunt bakverk med smør og sukker <3 -rååsablogger Siter
Myr Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 Riskrem, donuts, berlinerbolle med vanlijefyll, sjokoladeboller fra statoil, baconcheeseburger fra sesam, revet norvegiaost, litago. FatUnicorn og Måndagsbarn 2 Siter
FatUnicorn Skrevet 31. mars 2013 Skrevet 31. mars 2013 Riskrem, donuts, berlinerbolle med vanlijefyll, sjokoladeboller fra statoil, baconcheeseburger fra sesam, revet norvegiaost, litago. Oioi, berlinerboller med vaniljefyll <3 rudboy 1 Siter
amelone86 Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Kransekake! Å herrejemini Hjemmelagde chocolate chip cookies med mucho chocolate & a liiiittle bit of cookie Oooog Deli de Lucas sjokoboller når det er 3 for 15-tilbud... :cool: Siter
Coach Hamre - Online PT Skrevet 4. april 2013 Skrevet 4. april 2013 Sørlandschips og Candy King er min helse`s verste fiender. Sungrazer og inamarl3n 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.