Gå til innhold

Wic

Medlemmer
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Er nok litt dårlig formulert "problemstilling" fra min side :S. Jeg har en tendens til å slå opp ryggskaden når jeg tar øvelser som involverer mye korsrygg. Kan starte på relativt lette vekter å jobbe meg oppover, men tilslutt så ryker ryggen uansett. Så er jeg sengeliggende i to uker for så å starte på scratch. Er forøvrig nøye med teknikk når jeg tar øvelser som involverer mye korsrygg. Har en treningskamerat som er veldig " nazi" på det, og man slipper ikke unna. Noe som forøvrig er bra:) Hvordan vil f.eks hip thrust fungere som erstatning for rumenske markløft?
  2. Hei:) Har slitt med en "dårlig" rygg i veldig mange år. Har vært hos utallige kiropraktorer, naprapater og leger, men aldri fått noe konkret svar på hva som er galt. Har fått teorier om f.eks. mikrofraktur i ryggen(brukket rygg:p), feilstilling i bekkenbenet osv.. Har i tillegg fått begge skuldrene ut av ledd. Venstreskulderen ble aldri satt på plass igjen, så den har da grodd på et stykke lengre ned:p Det var visst noen bøyde bein, pianotangenter osv.. Sliter da med at jeg løfter ujevnt, samt vrir kroppen i alle mulig retninger. 1.Har nå planer om å starte på PHAT programmet. Ser der
  3. Har spist: ca. 120 gram røde druer 100 gram blåbær 50 gram havregryn 20 gram havrekli 3-4 dl ekstra lett melk Ganske kjedelig i frokost veien, så blir dette hver dag. Hender jeg bytter ut druene med enten en banan eller bringebær.
×
×
  • Opprett ny...