Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva er mengdetrening? en lang treningsøkt med lette vekter?

I styrkeløft trener man enten mengde (som primært bygger styrke), oppkjøring (som primært tar sikte å å realisere maksløftspotensiale) og regenerasjon (innhenting etter stevne). Mengdebiten er ganske seig, men jeg som kjører regen nå for første gang noen sinne vil bidra til tråden med å si at

- når du er glad du er ferdig med regen! (kan ikke vente til disse 2 ukene er over)

Fortsetter under...

Annonse

Når man er dødssliten i ryggen, men på programmet er man ikke ferdig med halvparten av programmet, og 2 timer har gått.

Når man tenker "så lette vekter" også må gå ned på kg'ene på slutten av økten fordi pumpen stopper opp for styrken, begrunn av 12 sett med supersett. Listen er lang, og mye av det som står her kjenner jeg meg igjen på :lol:

Man vet ikke hva smerte er, før man har prøvd mengde trening.

Mengde trening er ikke for puslinger :!:

Annonse

Har bare trent mengdetrening det siste året, men føler noen her enten overdriver veldig mye når det kommer til stølhet eller så blander de mengdetrening med Volumtrening.

Ser nok ut som man blander ja, blir jo ikke støl av mengdetrening o_O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...