Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan se ut som du sliter med å holde spennet i kroppen når du kommer fordi parallell. Ser at du "flarer" albuene bakover når du kommer ned, og da faller brystet ditt fram. Få albuene under stanga, så presses brystet opp, og du blir i bedre stand til å holde spennet. Det kan være løsningen på problemet.

Det er jo også mulig at du må tøye hamstrings litt for at de ikke skal "dra deg sammen". Men det er mange som bøyer fint med normalt til lite tøyelige hams.

Takk for tipsene! Denne videoen er riktignok et halvt år gammel og spenn i kroppen er stort sett ikke noe problem lenger. Bøyer ikke på langt nær så foroverlent nå, selv om det fortsatt ikke er optimalt.

Og ja, hamstrings skal masseres når jeg forhåpentligvis får meg en rumble roller til jul! Tøying har jeg forsøkt, og det gjør det egentlig bare verre for øyeblikket, ettersom de er såpass stive at de bare blir såre av det. Satser på at litt egenmassasje på off-days vil gjøre susen.

Men igjen, takk for tips! (y) Jeg tipper de som bøyer normalt med lite tøyelige hams er folk med korte bein! :p

• 1 år senere...

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Annonse

Det er ikke akkurat dramatisk når du failer ;)

Veldig dramatisk oppi mitt hode .. Haha..

Oj, hva skjedde der.. Bare sitte her litt da.. Nei neeei neeei , faen ... Også ymse kalkulasjoner oppi hodet over hvordan jeg skulle få vekk stanga uten å se for dum ut..

Usikker om dette klassifiseres til en fail, kjipt var det iallfall!

97kg der jeg skulle ha 6rep, etter 4repen skjedde dette..

https://onedrive.live.com/redir?resid=5B29C240D333FF27!810&authkey=!ABeivFiv3qLkB-U&ithint=video%2cMOV

Det var så lett og jeg var jo så godt i gang!!!!:cry:

Prøvde igjen og fikk det til, men var ikke like lett på andre forsøk:whistle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...