Gå til innhold

PT-utdanning - hvor, hva, hvorfor?


StorRe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gamlis:) 27... Har du fått plass? Har du fått mer info om studiet? jeg venter på svar...!

Så bra, jeg var litt redd for at det kun skulle være "småttiser" rett fra vgs :p Det har jeg ja! Har ikke fått noe mer info enn det infoskrivet som fulgte med en av mailene, men det kommer vel mer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg så, håper jeg og kommer inn! Jeg var veldig redd det bare skulle være festglade 18-åringer.. så det er helt ålreit at folk iallefall har fyllt 20 liksom!

Snakket med ei jeg kjenner som har gått pt med active education, og hun sa at det som regel var en god blanding av de som kom rett fra vgs og folk i 20-årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ikke så dumt ut.. Er vel en av de eldste sikkert, men det er helt ok:) Kjenner du noen flere som skal?

Nei, så jeg er veldig spent! I april så lager active education en facebookgruppe for alle oss som skal, slik at vi får mulighet til å bli kjent før vi drar. Veldig greit med tanke på at vi skal bo sammen 2 eller 3 stykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Ja, jeg bar stusset på han lengre opp som mente det ikke var godkjent. Kanskje han mente det ikke var godkjent i fagmiljøet og det dermed ikke er jobb å få? Jeg aner ikke! Ble bare litt bekymret :)

Tror mange kjeder har NIH, AFPT eller AE som krav når de ansetter PTer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har gått AFPT? Vurderer å bli PT, og tenker å ta det på AFPT den ene dagen, og NIH den andre dagen..

Jeg har ikke gått AFPT, men har meldt meg på kurs som begynner snart. Jeg har funnet ut at AFPT passer best for meg; det er jo ikke støttet av lånekassen og står friere da pensumet ikke trenger å være "godkjent", etter hva jeg har forstått. For min del er "godkjent" synonymt med litt gammeldags og henger litt etter på noen fronter, som f eks kosthold uten 40-60% karbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...