Gå til innhold

PT-utdanning - hvor, hva, hvorfor?


StorRe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Hvor mye tjener en gjennomsnittlig PT? går det ann å ha som fulltidsjobb for å si det sånn :p

Etter det jeg har hørt fra han ptn jeg bruker skal det da gå bra ann :) Jeg jobber nå som kokk, og regner med å gå opp i lønn når jeg er ferdig med pt neste år :p så trur det skal gå greit ann å leve på det som fulltids jobb. Men er du usikker er det sikkert bare å høre med de andre her inne på forumet som jobber som pt til daglig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Når du ser en melding du vil skrive et svar på trykker du enkelt å greit svar, står ve sia av liker på meldinga :p

Jeg har søkt på active educations utdanning i Orlando Florida. Syns det så spennende ut å ha hørt mye bra om AE :)

Du kan jo sjekke det ut på www.activeeducation.no

Har tenkt på floirda selv til neste år!

Generelt er jeg utrolig i tvil på hvordan neste år blir. Skal ta PT, men om det blir helse og fitness på UIA, PT i florida, elller med afpt vet jeg enda ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på floirda selv til neste år!

Generelt er jeg utrolig i tvil på hvordan neste år blir. Skal ta PT, men om det blir helse og fitness på UIA, PT i florida, elller med afpt vet jeg enda ikke.

Okai, ikke dumt det :) Måtte takke nei til min egen plass :thumbsdown: Forsvaret har huka tak i meg igjen :p

Så satser på 2013 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...