Gå til innhold

PT-utdanning - hvor, hva, hvorfor?


StorRe

Anbefalte innlegg

okay. tenkte at man kanskje går lei av 30 år som pt. Hva tror du?

Hmm... kanskje :) Har ærlig talt ikke gitt det så mye tanke siden jeg tar annen utdannelse ved siden av... Men tipper det er like individuelt som for folk som har andre yrker - fortsetter man å utvikle seg, tar nye kurs og tar til seg ny kunnskap vil helt sikkert mange finne det spennende, selv i 30 år :) Allikevel, er det vel sånn at veldig mange PT-er gjør andre ting ved siden av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Noen som har tatt PT-utdanning gjennom AFPT samtidig som de har andre studier?

Jeg går 1. året maskiningeniør ved UIS og vurderer og ta PT gjennom AFPT i Stavanger fra september, men er det noen med erfaringer om å kombinere det, anbefalt eller ikke?

Siden jeg skal flytte til en liten plass etter endt studie, så ville jeg spart penger på å tatt det nå i Stv., istedenfor å dratt 3 mnd til utlandet i senere tid når jeg har begynt å jobbe.. Men redd det blir vanskelig å kombinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Slettet
45 400kr er støttet av lånekassen, men tenker at det fort kan gå en del kroner i lommepenger...Hadde vært kult å hørt med noen som har vært der hvor mye de brukte :p

Er ikke SÅÅÅ dyrt på Bali visstnok, så du trenger ikke "store" pengene! Mange blir jo nesten "Millionærer" i de valutaene som er der nede, hehe!

Står nok garantert noe på sidene til AE osv ang lommepenger(mener å ha husket jeg leste det ihvertfall) og ang prisene på både bali og ved studiestedet ;)

Hadde selv tatt PT, hadde jeg ikke gått 2.år på Økonomi og administrasjon-_- etter dette er jeg 23 1/2 år og ville nok følt meg nesten gammal! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...