Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er jo ikke en diskusjon?:) Er jo mer sånn: hvorfor i alle dager sitter dere? Var det en studie som 10åringer dere fikk vite om og derfor satt dere? Eller har det alltid vært sånn?

Er første gang jeg noen gang har hørt om at gutter/menn sitter.. Thats why wondering:)

Har gjort det heile livet, så det har alltid vore normalen. Ved refleksjon i seinare tid har eg så langt ikkje funnet noko ulempe med det. Tvert imot.

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Har gjort det heile livet, så det har alltid vore normalen. Ved refleksjon i seinare tid har eg så langt ikkje funnet noko ulempe med det. Tvert imot.

Hehe ok, eneste ulempen må jo være på utesteder etc... Folk har jo ikke aim :cry:

Hehe ok, eneste ulempen må jo være på utesteder etc... Folk har jo ikke aim :cry:

No er det ikkje sånn at eg ikkje er i stand til å urinere ståande. Om forholda tilseier at det ikkje er spesielt hygienisk eller delikat å sitje, så står eg. Utestader er eit godt eksempel.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det ekkelt, og det kommer alltid dråper utenfor.

Hjalp tre kompiser å flytte ut etter tre år i en ungkarsbolig. Veggen ved siden og bak do var full av gammel urin, bare et par dråper av gangen, hver dag i 1095 dager gjør jammen sitt.

Det er OK å stå, så lenge man er flink med hygienen, men gutter flest tenker jo ikke på det. Jeg kunne gitt mye for å ha muligheten til å stå å tisse på offentlige doer da.

Annonse

Noen som pleier å sitte bak-frem mens de driter her?

3b8a39b02708818b53a5eebdaab71c42_SL370456.JPG

Sitte å tisse er automatisk minus 20 mannepoeng! Fra et seriøststandpunkt så får man tømt blæra ordentlig om man står å tisser, dermed vil man ha mindre sannsynlighet for problemer med blæra om man står å tisser!

Vær mann spis kjøtt, stå å tiss og drikk øl!

Ser en klar sammenheng mellom de to sistnevnte der.

Annonse

På morran når jeg akkurat har stått opp og er skikkelig groggy er det godt å sette seg å slappe av mens jeg lufter laksen.

Ellers pleier jeg å stå!

Støtter den. Bruker vanligvis å stå, men det er vanskelig å sikte i halvsøvne.

Alle jeg kjenner i nevnte kategori står. Både lillegutt på 3 år, familiemedlemmer og de 90år+ gamle mennene på jobb. For meg er dette det 'normale', men ifølge et annet forum der denne diskusjonen pågår er det visst faktisk ikke så normalt. Der sier flertallet at mennene/gutta sitter pga redusert risiko for prostata plager, resturin og mindre søl.

Hva gjør dere og hvorfor?

På FB nå sto det 'trykk liker om du kjenner menn som sitter og tisser' så nå tar det helt av. :p

Når man går på do, så handler det om å lette på trykket. Bortsett fra karakterene i 'The Big Bang theory' vil du finne få normale menn som siterer vitenskapelige undersøkelser ang. prostata og whatnot når de skal på do.

Skal man drite og tisse, så er det naturlig å gjøre begge deler mens man sitter. Skal man bare pisse, så er det naturlig å stå. Om man setter seg for å pisse, så tenker jeg det er noe de fleste mannfolk ikke gjør.

På morran når jeg akkurat har stått opp og er skikkelig groggy er det godt å sette seg å slappe av mens jeg lufter laksen.

Ellers pleier jeg å stå!

Vi trenger ikke vite at du spise laks hver kveld for så å fise denne ut i doskåla påfølgende morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...