Gå til innhold

Politihøgskolen opptak 2013


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Hvor skal du i ilden? Har et inntrykk av at rekkefølgen alle andre plasser enn i Tromsø er dykk, svømming, bom, benk og løping :)

Rekkefølgen var ganske hard da. Bakside lår klikket helt etter svømming, fjoff!

Oslo, så får nok ikke den rekkefølgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får dykk, svømming bom benk og løping :) det går super fint! Veldig greit å ta det i den rekkefølgen når det kanskje er bom som er den tyngste øvelsen for de fleste :)

Hvorfor er det greit at bom er nest sist, når den er tyngst? Føler det er omvendt jeg, at det er dum siden jeg er svak i den øvelsen :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at man får bom sist..man får den først :)

Ojaa, lest den setningen så mange ganger nå, så la ikke merke til to av øvelsene hadde bytta plass :p Men det er bra, da klarer jeg forhåpentligvis kravet på bommen, og kan kjøre meg helt ut på benken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp kommet hjem fra 7 timer på opptak, og denne jenta bestod alt av tester idag! Puh, hadde aldri trodd det skulle være så tungt, holdt på å krepere på slutten... Men bestod dødsbommen akkurat, og har enda ikke gått opp for meg at det fysiske faktisk er overstått! Mangler bare intervju og gruppearbeid, og krysser fingrene HARDT for at det blir politidame av denne jenta! Herlig miljø blandt opptakerene, så tror det kan bli noen supre år på skolen :)

Lykke til de som fortsatt ikke har vært i ilden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra 7 timer på opptak, og denne jenta bestod alt av tester idag! Puh, hadde aldri trodd det skulle være så tungt, holdt på å krepere på slutten... Men bestod dødsbommen akkurat, og har enda ikke gått opp for meg at det fysiske faktisk er overstått! Mangler bare intervju og gruppearbeid, og krysser fingrene HARDT for at det blir politidame av denne jenta! Herlig miljø blandt opptakerene, så tror det kan bli noen supre år på skolen :)

Lykke til de som fortsatt ikke har vært i ilden :D

så bra, gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Politihøgskolen, så bare å fyre løs spørsmål hvis du lurer på noe. Helst ikke småsaker iforhold til opptaket, da det som er verdt å vite faktisk står på hjemmesidene.

Den testen hvor du må løpe i en gymsal, legge deg ned på mage og rygg, var den veldig tung? Hadde du trent mye kondisjon før det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg skal søke om ett par år, jeg er bare 17 år nå, man må vel være 20? Jeg er godt igang med treningen så håper det skal gå fint å gjør gym-delen! Har lest en del om kravene og tenker jeg skal være klar innen jeg er 20! :)

ja da kanskje man ses om noen år da :) vurdere litt det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testen hvor du må løpe i en gymsal, legge deg ned på mage og rygg, var den veldig tung? Hadde du trent mye kondisjon før det? :)

Den er ikke til å kimse av nei! Testingen før opptaket klarte jeg ikke testen, på opptaket fikk jeg akkurat en runde bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...