Gå til innhold

214 Millioner: Hva ville DU gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

214millioner i potten i kveld...

Hva ville du gjort?

Hvilke gode ting ? Investeringer?Fremtid? Ønsker?

Gode ting: Gitt til familie/venner !

Investering: investere i bil/mclappen+mc, muligens leilighet for utleie/fond/aksjer!

Fremtid: sikre utdannelse og bolig!

Ønske å reise på en FIN reise! Og slutte å leve på smårusk!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14035-214-millioner-hva-ville-du-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG VANT!!! Neida... Joda.. Neida...

Kjøpt meg ei lita leilighet, gitt nok penger til dyrebeskyttelsen i Tromsø slik at de kunne bygge et meget etterlengtet kattehus, startet et slags fond som gir støtte til fattige familier i Norge slik at barna kan drive på med fritidsaktiviteter som fotball, turn, ridning osv :)

214millioner i potten i kveld...

Hva ville du gjort?

Hvilke gode ting ? Investeringer?Fremtid? Ønsker?

Gode ting: Gitt til familie/venner !

Investering: investere i bil/mclappen+mc, muligens leilighet for utleie/fond/aksjer!

Fremtid: sikre utdannelse og bolig!

Ønske å reise på en FIN reise! Og slutte å leve på smårusk!

Jeg hadde fortalt sjefen at hun kan finne noen andre å snakke nedlatende til og dratt på dagen. (Oppsigelsestid? PFFFT, saksøk meg!)

Så hadde jeg betalt ned all gjelda mi, åpnet egen metallpub, satt av nok til bolig til ungene og gitt bort resten til familie og venner.:) *drømmedrømme*

Annonse

betalt ned lånet til mor og far.

SYKT hus til meg og brores, samt SYK bil, doh :p

Guttetur til vegas me hele gjengen,all inclusive, on me, ofc!

Sendt ut mail til alle de store aktørene innenfor veldedige formål, redd barna, amnesty etc med følgende melding "møt meg om en uke og argumenter i 10 min om hvorfor jeg skal gi akkurat deres org. 25 mil"

Spart resten og levd på renta mens jeg vidreutannet meg!

ÅH D HADD VÆRT SÅ DIGG!

Huset her, som jeg ville ha gjort en god del med. F.eks svær underjordisk garasje.

Arkitekttegnet enebolig med stor usjenert utsiktstomt. -

Så ville jeg fylt garasjen med en håndfull av mine drømmebiler.

F.eks. Nyeste RS6, Nye RS7 som kommer,Nye Q7 v12, Nye S8, Lambo Aventador, En Toyota supra og en drøss fler.

Så ville jeg reist rundt og sett meg litt om rundt i verden.

Satt et titalls mill på konto til ungene og foreldrene. :)

Jeg ville ansatt øst-europeiske leiemordere til å ta ut hver eneste svada- og rosablogger i Norge. CASH PAYMENT!

Spesielt de som trøkker trynet sitt i media i hele tiden, tror de er brofesjonelle fotografer fordi de har kjøpt seg et basic DSLR (med 18-55 standardobjektiv seff) og lever på en sky av vås og fjas av proteinfluff, brokkoli, PT kurs på Bali, kattebilder, bullshit og dårlig brotoshopping av egne bilder.

Jeg snakker seff ikke om alle blogger, bare de med høy grad av retardasjon. Dersom du finner mer enn 50% av temaene over i din blogg så ville jeg fått meg hemmelig nummer og adresse asap dersom jeg vinner :D HEHE

1. Bygget hus med dobbel garasje
  2. Kjøpt meg BMW M5
  3. Kjøpt Porsche Cayenne
  4. Kjøpt Skyline
  5. Kræsja nevnte skyline i en murvegg
  6. Bygget murvegg i hagen og plassert Skyline i den
  7. Kost meg med utsikten
  8. Bygget treningsstudio for oppegående mennesker

1. Bygget hus med dobbel garasje
  2. Kjøpt meg BMW M5
  3. Kjøpt Porsche Cayenne
  4. Kjøpt Skyline
  5. Kræsja nevnte skyline i en murvegg
  6. Bygget murvegg i hagen og plassert Skyline i den
  7. Kost meg med utsikten
  8. Bygget treningsstudio for oppegående mennesker

Hvorfor bare dobbel grasje? Er en som bor ikke såa langt fra her som kjøpte et hus å bruker det som garasje :D

Annonse

Farlig tråd :p Sitter og tenker på sånne ting av og til, men det gjør bare at jeg føler at de tingene jeg har ikke er bra nok.

Men jeg hadde uansett betalt ned studielånet mitt, betalt ned familien min sin gjeld, kjøpt leilighet til meg selv og en til broren min og kanskje et hus på landet til foreldrene mine. Hadde begynt som freelancer i stedet for å jobbe fulltid, tror jeg.

Men, det er jo ikke sannsynlig.. :p Så jeg setter pris på den fine leiligheten vi leier i sentrum, som er så sentral og stor og fin! :) Jeg har en god jobb der jeg tjener godt og en fantastisk kjæreste som jeg elsker uansett hvor mye eller lite penger vi har.... :love:

1. Hadde ikke giddet å sagt opp jobben. Hadde bare ikke møtt opp

2. 25 mill til foreldre

3. 15mill til lillebror, 15mill til kjæresten

4. 15mill fordelt på gode kolleger på jobb

5. 15mill fordelt på diverse familie og venner.

6. Kjøpt opp det lokale treningsstudioet, 5mill

7. Bygd hus, ikke gigantisk men topp psyko moderne med 5 garasjeporter. 10 mill

8. Hus i USA , 5mill

9. 1 bil til hver årstid. Vinter: Porsche Cayenne - Høst: Audi R8 - Vår: Corvette ZR1 - Sommer: Lambo Aventador

10. Båt, Princess, 10mill

11. Snyscooter 2stk 400 000kr

12. Hus til Børge Fagerli og 100% oppfølgning i 10år: 10mill

13. Egen kokk

14. 10mill til veldedighet eller ting til lokalmiljøet

15. Fordelt resten på å leve fint resten av livet med diverse reising og kos.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...