Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ikke den som kommenterer mest på bloggene til andre, men er innom disse støtt og stadig:

www.lindawickman.blogg.no

lonnieboepedersen.dk (ei fantastisk flott dansk jente som gjør det svært bra…)

kriweb.no

nina-furseth.com

www.linemarion.no

www.Metteulseth.blogg.no

min egen:

www.workoutandstrongdiet.wordpress.com

Fortsetter under...

skal være så ærlig og inhabil å si at jeg blir motivert av de folka rundt meg:oops::wub::whistling:såååe.....

My man Oaz motiverer meg stadig vekk, både på og utafor trening:thumbsup:

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/GoranHaartveit

Annonse

Jeg synes Ingunn sin og et par andre er verdt å nevne i tillegg til de allerede nevnte:

itstraining.bloggbyen.com

adidem.blogg.no

nemic.blogg.no

martinnorum.no

golean.no

Også sies det at min inspirerer, men det kan verken bekreftes eller avkreftes da majoriteten er temmelig inhabile stemmegivere i form av kjentfolk. (fitnesslilo.wordpress.com)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg leser bodywork.blogg og kriweb hver dag.

De utfyller hverandre fint, Kristine Weber er som et stryk på kinnet mens Silje Mariela er mer som en full-on kroppstakling.... men det er gøy med kontraster og de to viser jo virkelig hvor forskjellige mennesker som har denne interressen. Kristine Weber inspirerer meg til å lage sunne godsaker og Silje Mariela får meg gira på å stikke på trening. Perfekt kombo:D

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...