Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

2 pakker fra iherb i posten i dag

• Chocorite protein
  • Miracle noodles
  • Pea protein
  • Udo's
  • Walden farm peanutspread
  • Walden chocolade dip

Den sjokoladedipen var helt forjævlig stram. Lurer på hva jeg skal bruke den til.

Skrevet
  "Velvet skrev:
2 pakker fra iherb i posten i dag

• Chocorite protein
  • Miracle noodles
  • Pea protein
  • Udo's
  • Walden farm peanutspread
  • Walden chocolade dip

Den sjokoladedipen var helt forjævlig stram. Lurer på hva jeg skal bruke den til.

Blande den i kesam/cottage cheese/rømme/yoghurt? Stram på hvilken måte? Litt garva lær smak?

Skrevet
  "Krembolle skrev:
Blande den i kesam/cottage cheese/rømme/yoghurt? Stram på hvilken måte? Litt garva lær smak?

Tja kanskje, vet ikke hvordan garva lær smaker :p

Det smaker som det er ett eller annet krydder i den dippen. Egentlig så tror jeg smaken kommer av at det sikkert er brukt rent kakaopulver eller noe sånt for å lage den med og for lite søtning.

Skrevet

Errors:

Some of the products in your basket are not allowed to be shipped to your address. Please remove them from your basket and try again.

Noen som har fått denne, men har bestilt likevel og fått det gjennom tollen ?

Annonse

Skrevet

Noen som har prøvd jack3d med Raspberry Lemonade eller Grape Bubblegum? Tenkte å kanskje prøve meg på en ny smak. Ble litt skuffet av Tropical Fruit Punch, for den smakte litt badevann :mellow:

Skrevet
  "Ina skrev:
Noen som har prøvd jack3d med Raspberry Lemonade eller Grape Bubblegum? Tenkte å kanskje prøve meg på en ny smak. Ble litt skuffet av Tropical Fruit Punch, for den smakte litt badevann :mellow:

Raspberry Lemonade:thumbsup:

Skrevet
  "Rolf-Eirik skrev:
Noen som vet om det gjør noe om man bestiller flere pakker til en verdi <200kr rett etter hverandre?

Det går helt bra. Var en kveld de hadde gratis frakt, tror jeg bestilte 8 pakker på 1 time. Fikk de alle hver for seg.

Annonse

Skrevet

Har bare brukt International Airmail, men nå vurderer jeg DHL - International eller UPS - International!

Er det sånn at DHL - International leverer pakken på døra og UPS - International ikke gjør det?

Ønsker pakken ganske fort, men ikke på døra :p

Skrevet
  "Krembolle skrev:

Takk for tipset, for mager kesam + en solid dose chocorite supreme = dødsgodt. Smaker helt kliss lik sjokoladekakerøre, og nesten bare protein ;)

Skrevet
  "StineM skrev:
Har bare brukt International Airmail, men nå vurderer jeg DHL - International eller UPS - International!

Er det sånn at DHL - International leverer pakken på døra og UPS - International ikke gjør det?

Ønsker pakken ganske fort, men ikke på døra :p

Både DHL og UPS leverer på døra. Brukte 3 dager med DHL og 4 dager med UPS ;)

Skrevet
  "Taffern skrev:
Både DHL og UPS leverer på døra. Brukte 3 dager med DHL og 4 dager med UPS ;)

Jepp, her og!! Ble totalt overrasket når UPS stod på døra etter 4 dager ca...! Nice!

Skrevet

Noen som kan referere til Selolje på iherb??

Har sett gjennom masse omega3-stuff, men vanskelig å vite hva som er hva osv. Vil spesiellt få tak i selolje denne gang. Men gjerne tips til annet også, som folk vet er bra greier!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...