Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler ceylon kanel:

Frontier Natural Products, Organic Ceylon Cinnamon, Ground, 1.76 oz (50 g) - iHerb.com

Bør brukes om du spiser mer enn en halv teskje kanel hver dag, om du vil passe på nyrene/levra ;) I tillegg smaker det myye bedre enn vanlig cassiakanel :D

Kom den i malt form? Fordi jeg har en HEL ceylonkanelgreie og det smaker rett og slett pyton... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protein:

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Peanut Butter, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Chocolate Supreme, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge Brownie, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

Pre-workout:

USPlabs, Jack3d, Pre-Exercise CNS-Carnosine-ATP Augmentor, Grape Bubblegum 8.8 oz (250 g) - iHerb.com

BSN, N.O. -Xplode 2.0, Advanced Strength, Pre-Training Igniter, Fruit Punch, 2.48 lb (1.13 kg) - iHerb.com

chocorite er elsk.

NO explode smaker høgg og sure sokker. :sick:

Jeg foretrekker Jack. Jeg har bare kjøpt det fra iherb og har alltid(bank i bordet) fått det igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt intet mindre enn 4 pakker fra Iherb. Det var ett helt eventyr å pakke de sammen for å få den laveste frakta! Og siden jeg bestemte meg for at både toll og frakt skulle være på max, så ble det enda verre :p iherb godtok faktisk den pakken som ble 1819 gram istede for 1814 gram :p

Hva jeg har bestilt?

  • Miracle noodles
  • Walden farm thousand island, peanøttsmør, sjokoladedip, pastasaus, honey djion dressing
  • Atkins caramell mousse bar eller no
  • Udo's choice
  • Cocosa
  • Chocorite chockolade supreme
  • Pea Protein
  • Organisk kanel
  • Organisk havsalt
  • Organisk persille
  • Løkkjeks eller hva det nå var
  • Kokosmel
  • Ultimate apetite controll and managing of insulin sensitivity
  • Stevia vanila creme
  • Nustevia
  • Banankremprotein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt intet mindre enn 4 pakker fra Iherb. Det var ett helt eventyr å pakke de sammen for å få den laveste frakta! Og siden jeg bestemte meg for at både toll og frakt skulle være på max, så ble det enda verre :p iherb godtok faktisk den pakken som ble 1819 gram istede for 1814 gram :p

  • Atkins caramell mousse bar eller no

Jeg får ofte international airmail og 6 dollar frakt selv om pakken er flere hundre gram over, så ikkje vet eg :)

Og dersom det er denne baren du mener:

Atkins, Endulge, Chocolate Caramel Mousse Bar, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Per Bar - iHerb.com

- så synes jeg den er den beste av alle barene jeg har smakt fra atkins :) Kanskje nest etter sweet and salty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte international airmail og 6 dollar frakt selv om pakken er flere hundre gram over, så ikkje vet eg :)

Og dersom det er denne baren du mener:

Atkins, Endulge, Chocolate Caramel Mousse Bar, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Per Bar - iHerb.com

- så synes jeg den er den beste av alle barene jeg har smakt fra atkins :) Kanskje nest etter sweet and salty.

Får håpe den er god da:) Skal lage is av den, om den smaker bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd ut andre proteinbarer enn de Chocolite fra HealthSmart Foods inc ?

Jeg har prøvd

Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each - iHerb.com

og er veldig fornøyd med dem. Typen med peanøtt og sjokolade er på vei i posten. Ikke ofte man finner en proteinbar med 20g protein og kun 160kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd

Quest Nutrition, Protein Bar, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each - iHerb.com

og er veldig fornøyd med dem. Typen med peanøtt og sjokolade er på vei i posten. Ikke ofte man finner en proteinbar med 20g protein og kun 160kcal.

Åå! Herlig! Da skal jeg teste ut det :D Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen?

Har nettopp kjøpt meg denne:

Scivation, Xtend, Intra-Workout Catalyst, Watermelon Madness!, 375 g - iHerb.com

Har bare prøvd den én gang nå, men den var grusomt søt. Tenker jeg neste gang skal prøve med en stor sprut sitronsaft i, håper det gjør den bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kan det her utenat, hvor lenge må jeg vente før jeg bestiller pakke nummer to? Sånn at jeg er sikker på at de ikke kommer som en pakke

Jeg bestiller også bare flere på en gang. Så lenge jeg bare trykker helt ut hver ordre, kommer de i hver sin lille brune eske hjem til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket om flere ganger for å prøve å få både vekt og pris på maks, men hadde ikke sjans på prisen. Er det fordi jeg har besilt mye småvarer eller bruker det å være slikt? Jeg tror bare det var to av pakkene som jeg fikk maks på begge, for i forhold til hvor billig det er der så er jo prisgrensa høy mens vektgrensa er lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...