Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Nå har jeg pakket om flere ganger for å prøve å få både vekt og pris på maks, men hadde ikke sjans på prisen. Er det fordi jeg har besilt mye småvarer eller bruker det å være slikt? Jeg tror bare det var to av pakkene som jeg fikk maks på begge, for i forhold til hvor billig det er der så er jo prisgrensa høy mens vektgrensa er lav.

Det kan være det. Jeg får det sjelden til å klaffe :p

Nå hentet jeg forresten nettopp en pakke fra iHerb med cashewnøtter og gojiberries :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

holder på å bestiller noen pakker nå, men lurte på en ting..er det prisen med eller uten frakten som må være under 200 for å lippe toll?`noen som vet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke betale toll for frakten, nei. Den kommer utenom! :)

okeey :D det jeg trodde, ble litt usikker bare, for uten frakten kom jeg akkurat under 200, men over med det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Therese prøver ut nye ting:D

Bestilte to pakker, noen som har prøvd disse?

WAL-55011-1.jpg Walden Farms, Original Barbeque Sauce, 12 oz (340 g) (WAL-55011)

Status: ShippedOut

WAL-33103-3.jpg Walden Farms, Dressing, Bleu Cheese, 12 fl oz (355 ml) (WAL-33103)

Status: ShippedOut

BSN-00707-0.jpg BSN, Lean Dessert Protein Shake, Banana Cream Pudding, 1.38 lbs (630 g) (BSN-00707)

Status: ShippedOut

ATK-07502-3.jpg Atkins, Endulge, Caramel Nut Chew, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Each (ATK-07502)

Status: ShippedOut

ATK-07705-3.jpg Atkins, Endulge, Peanut Butter Cups, 5 Packs, 1.2 oz (34 g) Each (ATK-07705)

Status: ShippedOut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese prøver ut nye ting:D

Bestilte to pakker, noen som har prøvd disse?

ATK-07502-3.jpg Atkins, Endulge, Caramel Nut Chew, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Each (ATK-07502)

Status: ShippedOut

ATK-07705-3.jpg Atkins, Endulge, Peanut Butter Cups, 5 Packs, 1.2 oz (34 g) Each (ATK-07705)

Status: ShippedOut

Håper du gir tilbakemelding når du har prøvd disse atkins-barene, for de er jeg veldig spente på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese prøver ut nye ting:D

Bestilte to pakker, noen som har prøvd disse?

WAL-55011-1.jpg Walden Farms, Original Barbeque Sauce, 12 oz (340 g) (WAL-55011)

Status: ShippedOut

WAL-33103-3.jpg Walden Farms, Dressing, Bleu Cheese, 12 fl oz (355 ml) (WAL-33103)

Status: ShippedOut

BSN-00707-0.jpg BSN, Lean Dessert Protein Shake, Banana Cream Pudding, 1.38 lbs (630 g) (BSN-00707)

Status: ShippedOut

ATK-07502-3.jpg Atkins, Endulge, Caramel Nut Chew, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Each (ATK-07502)

Status: ShippedOut

ATK-07705-3.jpg Atkins, Endulge, Peanut Butter Cups, 5 Packs, 1.2 oz (34 g) Each (ATK-07705)

Status: ShippedOut

Den øverste Atkins baren er bare helt nyyyyydelig, den nederste har jeg ikke smakt :) Kan du gi en tilbakemelding på bbq sausen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd essensene fra frontier? bestilte sjokolade og bringebær, men ble litt fristet til å bestille enda fler, men har jo ikke prøvd de før :p noen som vet om de er god? og hvordan de er i forhold til stevia dråpene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du gir tilbakemelding når du har prøvd disse atkins-barene, for de er jeg veldig spente på! :)

Den øverste Atkins baren er bare helt nyyyyydelig, den nederste har jeg ikke smakt :) Kan du gi en tilbakemelding på bbq sausen? :)

Akkurat den første atkinsbaren har jeg smakt før, liker egentlig alle atkinsbarene jeg har smakt:p Gjelder bare å ha selvkontrollen i behold for å ikke spise alle på en gang!

Sausene skal jeg gi tilbakemelding med en gang jeg har smakt dem.. har egentlig ikke stor tro på dem, men de må jo bare prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på nettbaken i dag og så om pakkene mine fra iherb var blitt trukket, noe de var, men da så jeg og at banken brukte en annen kurs enn jeg hadde regnet med, så to av pakkene ble over 200 kroner uten frakt. Men så opererer heldigvis tollvesnet med en lavere kurs igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på nettbaken i dag og så om pakkene mine fra iherb var blitt trukket, noe de var, men da så jeg og at banken brukte en annen kurs enn jeg hadde regnet med, så to av pakkene ble over 200 kroner uten frakt. Men så opererer heldigvis tollvesnet med en lavere kurs igjen :D

Har ikke noe som helst å si på hva pakkene koster i nettbanken :)

Du må jo følge tollvesenet sine kurser på godt og vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Thousand Island dressingen fra Walden Farms i posten i dag. Den er faktisk veldig god! Lukter som originalen, og smaker veeeldig likt. Vet ikke om noen av dere her har prøvd den? Lesten noen dårlige opplevelser, men kanskje det var andre smaker... no idea.

Skriver under! Ble faktisk veldig positivt overrasket over denne. Scmake gått!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den første atkinsbaren har jeg smakt før, liker egentlig alle atkinsbarene jeg har smakt:p Gjelder bare å ha selvkontrollen i behold for å ikke spise alle på en gang!

Sausene skal jeg gi tilbakemelding med en gang jeg har smakt dem.. har egentlig ikke stor tro på dem, men de må jo bare prøves!

Hehe, som jeg skulle sagt det selv! Prøv å ha atkinsbarer i skapet på diett liksom, mission impossible :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd essensene fra frontier? bestilte sjokolade og bringebær, men ble litt fristet til å bestille enda fler, men har jo ikke prøvd de før :p noen som vet om de er god? og hvordan de er i forhold til stevia dråpene?

Jeg har både cherry og banan. Favoritten er den med cherry bruker den nesten vær dag sammen med stevia og mager kesam :) Banan er også god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...