Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Muscle milk protein bar! Den er utrolig god og billig! 1 bar er 73g 300kcal 28g karbs og 25g protein:)

Få $5 i rabatt ved bruk av koden

PEM218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk Thousand Island dressingen fra Walden Farms i posten i dag. Den er faktisk veldig god! Lukter som originalen, og smaker veeeldig likt. Vet ikke om noen av dere her har prøvd den? Lesten noen dårlige opplevelser, men kanskje det var andre smaker... no idea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Til alle dere IHERB guder! Hva er det som er "bra" på iherb? Hva er det mest vanlige/sunne vs det man får i Norge?:) Hører det er så mye spennende og folk som lager mat har jo så mye "dritt" fra Iherb! Me want! noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Da må jeg spørre: hvordan handles det? Tenker da på toll vs pris osv.. Og pakkesending?

Har funnet et par ting jeg muligens er lysten på!

Noen som har formening ang hva som kommer inn til Norge/noe å anbefale av dette? Dere evt har testet? Eller noe annet!

Er ute etter: ting som kan gjøre mat digg! Protein som er DIIIIGG! og pre-workout+d vitamin!

Håper på svar, vet det er mye å be om! Men er som sagt dere som er veteraner osv!:D hehe!

Protein:

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Peanut Butter, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Chocolate Supreme, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge Brownie, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

Pre-workout:

USPlabs, Jack3d, Pre-Exercise CNS-Carnosine-ATP Augmentor, Grape Bubblegum 8.8 oz (250 g) - iHerb.com

BSN, N.O. -Xplode 2.0, Advanced Strength, Pre-Training Igniter, Fruit Punch, 2.48 lb (1.13 kg) - iHerb.com

Amino:

Optimum Nutrition, BCAA Caps, Mega-Size, 1000 mg, 400 Capsules - iHerb.com

Vitaminer:

Healthy Origins, Vitamin D3, 5,000 IU, 360 Softgels - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen veldig lure retningslinjer du bør følge! Ikke handle for mer enn 200 kroner (ca 32-35dollar) av gangen, da slipper du tollavgifter, og ikke for mer enn 1,4 kg (ca. 4 lbs). Del heller opp i flere omganger, da får du definitivt mest for pengene og det går kjappest. Billigste fraktalternativ er 6 dollar, og de blir ikke regnet med i de 200 kronene, så ikke bekymre deg for det, og for meg har det da tatt i overkant av ei uke før pakka har kommet.

Har ikke fullstendig oversikt, men både BCAA og Jack3d kan føre til at pakka blir stoppet i tollen, så da får du avgjøre selv om du vil ta sjansen, for det meste går det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

/d: FOR-1999-12-27-1565 :d/ Forskrift om legemiddelklassifisering (legemiddellisten, unntakslisten og urtelisten)

det er listen du må forholde deg til, skal du være 100% sikker bare bestiller du fra england, men veldig ofte går de rett gjennom men er du uheldig og den blir stoppet i stikkontroll så ser du på listen over at det er mye som blir returnert for den listen er lang:thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
/d: FOR-1999-12-27-1565 :d/ Forskrift om legemiddelklassifisering (legemiddellisten, unntakslisten og urtelisten)

det er listen du må forholde deg til, skal du være 100% sikker bare bestiller du fra england, men veldig ofte går de rett gjennom men er du uheldig og den blir stoppet i stikkontroll så ser du på listen over at det er mye som blir returnert for den listen er lang:thumbsdown:

Ser forresten mange får brev hvis ting blir stoppet? Hva skjer hvis ting blir stoppet egentlig? og bigvitshop.co.uk? Får man jack3d gjennom england--> norge? Eller?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten mange får brev hvis ting blir stoppet? Hva skjer hvis ting blir stoppet egentlig? og bigvitshop.co.uk? Får man jack3d gjennom england--> norge? Eller?:S

blir bare returnert, så får du tilbake 80% av iherb, bigvits er grei butikk ja jack3d fra england har jeg aldri hatt problemer med ihvertfall, legemiddel fra uk er jo lovlig for 3mnd eget bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen veldig lure retningslinjer du bør følge! Ikke handle for mer enn 200 kroner (ca 32-35dollar) av gangen, da slipper du tollavgifter, og ikke for mer enn 1,4 kg (ca. 4 lbs). Del heller opp i flere omganger, da får du definitivt mest for pengene og det går kjappest. Billigste fraktalternativ er 6 dollar, og de blir ikke regnet med i de 200 kronene, så ikke bekymre deg for det, og for meg har det da tatt i overkant av ei uke før pakka har kommet.

Har ikke fullstendig oversikt, men både BCAA og Jack3d kan føre til at pakka blir stoppet i tollen, så da får du avgjøre selv om du vil ta sjansen, for det meste går det bra :)

Er vel ikke trøbbel med å importere bcaa, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal kjøpe helt vanlig stevia fra iHerb, men blir noe forvirret av alle de forskjellige typene. Hvilken er billigst/best og gir meg mest for pengene? :) Jatakk til link!

NuNaturals, NuStevia, Pure White Stevia Extract, 1 oz (28 g) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg spørre: hvordan handles det? Tenker da på toll vs pris osv.. Og pakkesending?

Har funnet et par ting jeg muligens er lysten på!

Noen som har formening ang hva som kommer inn til Norge/noe å anbefale av dette? Dere evt har testet? Eller noe annet!

Er ute etter: ting som kan gjøre mat digg! Protein som er DIIIIGG! og pre-workout+d vitamin!

Håper på svar, vet det er mye å be om! Men er som sagt dere som er veteraner osv!:D hehe!

Protein:

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Peanut Butter, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Chocolate Supreme, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge Brownie, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

Pre-workout:

USPlabs, Jack3d, Pre-Exercise CNS-Carnosine-ATP Augmentor, Grape Bubblegum 8.8 oz (250 g) - iHerb.com

BSN, N.O. -Xplode 2.0, Advanced Strength, Pre-Training Igniter, Fruit Punch, 2.48 lb (1.13 kg) - iHerb.com

Amino:

Optimum Nutrition, BCAA Caps, Mega-Size, 1000 mg, 400 Capsules - iHerb.com

Vitaminer:

Healthy Origins, Vitamin D3, 5,000 IU, 360 Softgels - iHerb.com

chocolate fudge brownie er vertfal dødsgod, beste proteinpulveret jeg har smakt :D har akkurat fått det med peanøtt i posten også, men har bare fått smakt det litt sammen med sjokoladeprotein, men virker ganske bra det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal kjøpe helt vanlig stevia fra iHerb, men blir noe forvirret av alle de forskjellige typene. Hvilken er billigst/best og gir meg mest for pengene? :) Jatakk til link!

Selv ville jeg heller anbefalt den her:

NuNaturals, NuStevia White Stevia Powder, 12 oz (340 g) - iHerb.com

Den er endret fra den vanlige steviaen, slik at den bittre smaken som kan følge av litt for store doser forsvinner. Dette gjør det naturligvis mindre sterkt, og blir veldig mye mer likt sukker, både i smak og konsistens! Det skal fortsatt ganske lite til for at det blir mer enn søtt nok, og det er mye lettere å ikke feile på mengden. Med vanlig stevia går det en veeeldig fin linje mellom akkurat passe og alt for mye søtsmak ;) Den er ganske så billig og fortsatt drøy i bruk! Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...