Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som kan referere til Selolje på iherb??

Har sett gjennom masse omega3-stuff, men vanskelig å vite hva som er hva osv. Vil spesiellt få tak i selolje denne gang. Men gjerne tips til annet også, som folk vet er bra greier!

fant ikke noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Men hva skjer med pakken om man ikke er hjemme da?:p

Jeg var på vei til trening når de stod på døra. Men fikk han til å komme på jobben, så han bare endret adressen.. Kanskje ikke alle som er like snille. Men de er vel vant med at ikke alle er hjemme til døgnets timer, så da leverer de bare senere tror jeg. Eller på jobb som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen som kan svare på hvorfor International Airmail ikke kan brukes som leveringsmetode, eller er det bare alltid slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den chocolatedipen og peanøttsmøret fra walden farms går antakelig rett i søpla. Synd, har bare rørt oppi dem med en skje og smakt på det.

Jeg tar dem gjerne hvis du ikke skal ha dem, altså! :p Hadde vært greit å fått smake på dem før man bestilte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den chocolatedipen og peanøttsmøret fra walden farms går antakelig rett i søpla. Synd, har bare rørt oppi dem med en skje og smakt på det.

Jeg har totalt dilla på den chocolatedipen!! Elsker den rett og slett:p Prøv å ha den i Cottage cheese med litt søting, på havregrøt eller som pålegg på pannekaker! Nam! :thumbsup: Må jo ha den sammen med noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den chocolatedipen og peanøttsmøret fra walden farms går antakelig rett i søpla. Synd, har bare rørt oppi dem med en skje og smakt på det.

Smakte det surt? Så på noen av revyene.. fikk inntrykk av at det smakte surt? Holdt på å bestille disse selv, inntil jeg leste revyene og hva dette inneholder. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...