Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

ja har jo fått sånn mail om at jeg har bestilt liksom, og der var det en link jeg kunne spore den, og står den er i oslo, prøvde å sende mail derfra til usp, men kan prøve å sende til iherb :) hadde gleedet meg sånn til den pakken :p bestilt nytt chocorite proteinpulver både vanilje, brownie og peanøtt, masse walden farm ting, stevia dråper, peanøttmel og pb2 sjokolade :p

Da høres det ut som at du kan ha kommet over grensa på 200kr, og da kan den bli stoppet i tollen, og da tar det lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da høres det ut som at du kan ha kommet over grensa på 200kr, og da kan den bli stoppet i tollen, og da tar det lang tid.

er jo over 200 kr ja, men var jo derfor jeg brukte usp international og ikke international airmail, trodde det kunne koste over 200 da jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo over 200 kr ja, men var jo derfor jeg brukte usp international og ikke international airmail, trodde det kunne koste over 200 da jeg

Tror det er noen slike vekt/pris-grenser på iHerb også ja, men tollgrensa er noe annet. Alt som har verdi på mer enn 200 kr skal fortolles og betales moms av, uavhengig av hva slags forsendingsmetode du har valgt ;)

edit: Det er for øvrig noe dritt og på steder med såpass lav fraktpris som iHerb lønner det seg nesten alltid å dele opp bestillingen for å komme under grensa. Det er prisen på VARENE, uten frakten, som gjelder, men kommer du over grensa må du betale moms av frakten også. Logisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noen slike vekt/pris-grenser på iHerb også ja, men tollgrensa er noe annet. Alt som har verdi på mer enn 200 kr skal fortolles og betales moms av, uavhengig av hva slags forsendingsmetode du har valgt ;)

edit: Det er for øvrig noe dritt og på steder med såpass lav fraktpris som iHerb lønner det seg nesten alltid å dele opp bestillingen for å komme under grensa. Det er prisen på VARENE, uten frakten, som gjelder, men kommer du over grensa må du betale moms av frakten også. Logisk....

ojja så jeg kommer til å måtte betale enda mer :p? er ikke så god på dette her jeg :p har alltid delt opp i små pakker før å brukt international airmail, men tenkte siden jeg skulle ha så mye kunne jeg likegodt ta alt i samme å få det fort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojja så jeg kommer til å måtte betale enda mer :p? er ikke så god på dette her jeg :p har alltid delt opp i små pakker før å brukt international airmail, men tenkte siden jeg skulle ha så mye kunne jeg likegodt ta alt i samme å få det fort :p

Du hadde nok fått det både fortere og billigere hvis du hadde delt opp dessverre... Tollen kan bruke irriterende lang tid! Men siden pakken er i Oslo er det bare å krysse fingrene for at tollfolka ikke har for mye annet å gjøre og er raske, men du må sannsynligvis belage deg på å betale 25% av prisen på pakken pluss omtrent en hundrelapp i tollavgift :( det KAN hende du har flaks, men det at pakken er forsinket er nok dessverre et tegn på at den har gått i tollen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde nok fått det både fortere og billigere hvis du hadde delt opp dessverre... Tollen kan bruke irriterende lang tid! Men siden pakken er i Oslo er det bare å krysse fingrene for at tollfolka ikke har for mye annet å gjøre og er raske, men du må sannsynligvis belage deg på å betale 25% av prisen på pakken pluss omtrent en hundrelapp i tollavgift :( det KAN hende du har flaks, men det at pakken er forsinket er nok dessverre et tegn på at den har gått i tollen :unsure:

ojj :p daa vet jeg det til neste gang vertfal :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Lurte på en ting ang. den 200kr grensen. Når jeg legger til mange produkter i handlevognen som er mye rabatert (ex hot deals, trials, freebies ect) blir Sub total under 200. Men etter jeg velger frakt og "select and checkout" blir jo "Items" prisen (øverst til høyre) skyhøy pga. all rabatten...Hvilke av de to summene er det som gjelder på 200 grensa? Regner med det er første sub tot, men må bare være sikker så jeg ikke går på en smell! :p takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial tråd! Nå blir det bakte chips, atkins barer og zero kcal thousand island neste!

To spm til dere iherb veteraner:

Noen som har kommet over noen sunnere taco-lefser tilfeldigvis?

Og hvilken ZMA og BCAA får man mest for pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial tråd! Nå blir det bakte chips, atkins barer og zero kcal thousand island neste!

To spm til dere iherb veteraner:

Noen som har kommet over noen sunnere taco-lefser tilfeldigvis?

Og hvilken ZMA og BCAA får man mest for pengene?

Jeg bruker denne BCAAen, den er veldig veldig bra!

Labrada Nutrition, BCAA Power, Fruit Punch, 1 lb 1 oz (500 g) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet veldig mange av lypsylene de har. Jeg liker best out of africa: vanilla og også strawberry. Og beeceuticals sine. De har milde lukter og svært god kvalitet (trenger ikke påføre ofte). Anbefaler også å kjøpe en cocoa stick. En tykk stick med rent kakaosmør. Nydelig lukt og veldig myk på leppene, og ekstremt billig.

Cococare, 100% Cocoa Butter, The Yellow Stick, 1 oz (28 g) - iHerb.com

kan brukes på tørr hud også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk disse proteinbarene i posten her en dag. De var faktisk veldig gode til lørdagsgodt :) Noen som har prøvd noen av de andre smakene?

Jeg har en 16-pakning av denne:

HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Triple Chocolate Fudge, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each - iHerb.com

Synes de er helt fine:) Litt seige, men det er vel derfor de heter "fudge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 16-pakning av denne:

HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein Bar, Triple Chocolate Fudge, 16 Bars, 1.20 oz (34 g) Each - iHerb.com

Synes de er helt fine:) Litt seige, men det er vel derfor de heter "fudge".

Ååå! Kanskje jeg skal prøve de neste gang da! De jeg kjøpte er også seige. Men jeg synes de er gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen hudprodukter å anbefale? Jeg er vel på grensen til å snart bli for gammel, når det kommer til å starte med rens + krem . Må innrømme at dette er jeg ganske så slækk på. Men nå er jeg snart i midten av de 20, så på tide å forebygge kanskje??:huh: Noen anti rynke kremer eller annet forebyggende, å anbefale ?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...