Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå veit du det, og det lages på naturlige råvarer istede for kjemikalier :p

TUSEN TAKK for tipset! Nå googles det i vei etter oppskirfter på hvordan jeg skal lage dem - helst uten alkohol ;) Skal definitivt testes ut, for jeg elsker vanilje, særlig i kombinasjon av sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere dette fettreduserte peanøttmelet til?

Denne lappeoppskriften er nydelig:

2 eggehviter (evt 1 egg og 1 hvitte)

25 g peanøttmel

25 g fullfett mandelmel (malte mandler)

1/2 banan

1/2 ts bakepulver

1 ts fiberhusk

vann til ønsket konsistens

Spises med peanøttsmør og bananskiver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve noen nye proteinpulvre, og lurte på om noen hadde noen gode forslag? Jeg vil gjerne prøve noe litt nytt og spennende, med litt annerledes smak :) Litt lei av klassikerne (sjokolade, vanilje osv.)

jeg bestilte nettopp chocorite peanøttbutter, kan se for meg det blir syykt godt å blande med sjokolade :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bestilte nettopp chocorite peanøttbutter, kan se for meg det blir syykt godt å blande med sjokolade :p:D

Hihi, jeg synes peanøttmelet fungerer helt fint jeg, og mange sier proteinpulvret fra chocorite har litt lite peanøttsmak :) Har nettopp bestilt to nye pulvre da, og jeg gleder meg meget meget meget mye til å få dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg synes peanøttmelet fungerer helt fint jeg, og mange sier proteinpulvret fra chocorite har litt lite peanøttsmak :) Har nettopp bestilt to nye pulvre da, og jeg gleder meg meget meget meget mye til å få dem :)

ojja, kan godt være...meg som har fått sykt dilla på peanøttgreier for tiden vertfall :p bestilte også en stor pose med peanøttmel og pb2 med sjokolade :p tehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojja, kan godt være...meg som har fått sykt dilla på peanøttgreier for tiden vertfall :p bestilte også en stor pose med peanøttmel og pb2 med sjokolade :ptehe

Hihi, jeg synes peanøttmelet fungerer helt fint jeg, og mange sier proteinpulvret fra chocorite har litt lite peanøttsmak :) Har nettopp bestilt to nye pulvre da, og jeg gleder meg meget meget meget mye til å få dem :)

har du smakt chororrite chocolate supreme btw? vet du hvordan det er i forhold til chocolate fudge brownie (som jeg vertfal syns er kjeempegodt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere dette fettreduserte peanøttmelet til?

ALT, det er kjempegodt :p blander det med bittelitt vann/melk, og tilsetter stevia enlish toffee og salt, og kan da brukes som peanøttsmørr på rundstykker, pannekaker, topping på muffins, fyll inni muffins/kaker, eller lager den enda mer flytende og heller over cc med sjokoladedip (NAM, favoritt :p). Har også brukt det til å lage sjokolade/peanøtt pannekaker og muffins, ved å bruke peanøttmel, kako og sjokoladeprotein som tørrvare. Veldig hektet på peanøttmel for tiden :p er så godt med sjokolade :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la inn en ny bestilling i dag xD Mer chocolate fudge brownie protinpulver, lucuma, agavesirup og peppermyntete. Har allerede sett meg ut to-tre oppskrifter jeg vil prøve ut i min sukkerfrie 18.mai-25. juni-periode. Begynner å bekymre meg for studentlommeboka mi, går i underskudd hver måned og disse tingene er egentlig ikke så billig sånn totalt sett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikket litt i nettbanken min og fant dette:

[ATTACH=full]30460[/ATTACH]

flaks :p

Tja, det er Tollvesenetes kurser som gjelder, og de kan variere litt utifra hva banken tar/reel kurs.

Pakker som ankommer landet innen 20.05 blir regnet med kurs på 5,80, så da går den nok igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket litt i nettbanken min og fant dette:

flaks :p

Tollvesenet går etter omregningskursene oppgitt på toll.no (

Omregningskurser - Tollvesenet

), så det er lurt å legge inn litt margin når du handler. Akkurat nå så ser det ut til at 33,78$ ca 196kr, så denne gangen har kursen vippet riktig vei, andre ganger kan det gå andre veien. Bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, lurte faktisk på det der, hvilken kurs som gjelder. Kjekt å vite det til neste gang :) (Men uansett er det vel prisen på varene som skal være under 200 nok, frakt kommer utenom. Og dette var jo med frakt, så marginen var god likevel, kom jeg på)

Stemmer, så lenge verdien på varene er under 200 kroner så trenger du ikke å tenke på frakt, men dersom verdien av varene overstiger 200, så må du betale mva på både varene og frakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...pluss en hundrelapp eller så i tollavgift. Det er det sureste! Skulle ønske det heller gikk an å forhåndsbetale momsen; si fra selv om at jeg VET jeg må betale moms, så jeg sparer dere for bryet med å sjekke pakken i tollen, og slik slippe den avgiften. Det er så frustrerende når bare tollavgiften alene utgjør en tredel av totalprisen :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...