Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå har jeg smakt på noen av Walden Farms produktene jeg har kjøp... og jeg har bare en ting å si: fy f@#n i hel**te det er det værste jeg noen gang har smakt! Det er en skam at de i det hele tatt får lov til å kalle det der for mat! Miracle mayo, ranch dressing og bbq-dressingen luktet malingsrester og sveiseverksted og smakte enda verre! For godt til å være sant? Det er akkurat det det er! Jeg er ikke fin på det, og spiser det meste! Men det her kommer jeg aldri til å røre igjen... BLUÆÆH! Jeg får brekningsfornemmelser bare ved tanken :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt på noen av Walden Farms produktene jeg har kjøp... og jeg har bare en ting å si: fy f@#n i hel**te det er det værste jeg noen gang har smakt! Det er en skam at de i det hele tatt får lov til å kalle det der for mat! Miracle mayo, ranch dressing og bbq-dressingen luktet malingsrester og sveiseverksted og smakte enda verre! For godt til å være sant? Det er akkurat det det er! Jeg er ikke fin på det, og spiser det meste! Men det her kommer jeg aldri til å røre igjen... BLUÆÆH! Jeg får brekningsfornemmelser bare ved tanken :S

Ganske så enig ;) Har prøvd de aller fleste produktene for å ha prøvd dem, men det blir bare for kunstig. Det er ikke forjævlig, det synes jeg ikke, men det gir jo ingenting. Null energi, null glede. På diett skjønner jeg det, men selv velger jeg å spise ekte mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte i dag inn min tredje bestilling! Den første fikk jeg for en stund siden, det var Chocorite proteinpulver med chocolate brownie-smak (kjempegod!), trailmix, stevia vanilje (synes den er litt vel drøy, skal ikke ha mange dråpene oppi) og kjempegod organisk peppermyntete. Den andre bestillingen har jeg ikke fått enda, siden jeg bestilte den hjem til foreldrene mine, men bestilte cacao nibs, proteinpulver med peanøttsmak, ny trailmix, atkinsbarer med kokossmak (omnomnom) og noen søtningsmiddelprøver som freebies, er veldig spent! I dag bestilte jeg peanøttmel, stevia english toffee, rått kakaopulver og en prøvepakke på en type erteprotein som freebie, veldig spent på det også, har store planer om å lage noen sukker-, smør-, og glutenfrie peanøttblondies når alt er i hus :D Man blir liksom avhengig :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt på noen av Walden Farms produktene jeg har kjøp... og jeg har bare en ting å si: fy f@#n i hel**te det er det værste jeg noen gang har smakt! Det er en skam at de i det hele tatt får lov til å kalle det der for mat! Miracle mayo, ranch dressing og bbq-dressingen luktet malingsrester og sveiseverksted og smakte enda verre! For godt til å være sant? Det er akkurat det det er! Jeg er ikke fin på det, og spiser det meste! Men det her kommer jeg aldri til å røre igjen... BLUÆÆH! Jeg får brekningsfornemmelser bare ved tanken :S

Thousand island dressingen er god, liker også ranch dressingen (helt grei liksom) :) Ellers kunne jeg ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble totalt krasj i min munn! Jeg har ikke helt kommet over sjokket enda :p Sjokoladedippen syns jeg var ok minus, blandet litt i cottage cheese, og det ble overkommelig, men langt fra noen favoritt! Gikk inn og kansellerte ordren som inneholdt peanøttsmør, kommer aldri til å bruke penger på walden farms produkter mer... Holder meg til 3% hvitløksdressing og 3% thousand island fra idun isteden, de utgjør ikke store forskjellen på kaloriometret når dagen er omme :) og får jeg lyst på noe søtt, tyr jeg til stevia og sukrin :)

Utenom det har jeg bestilt litt forskjellig typer te jeg er fornøyd med, også bestilte jeg atkins svar på oreo cookies! Hele pakken gikk ned på høykant! Og spør du meg syns jeg de var minst like gode som orginalen, bare at man kan spise den med (delvis) god samvittighet :) Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte jeg peanøttmel, stevia english toffee, rått kakaopulver og en prøvepakke på en type erteprotein som freebie, veldig spent på det også, har store planer om å lage noen sukker-, smør-, og glutenfrie peanøttblondies når alt er i hus :D Man blir liksom avhengig :whistling:

Peanøttmel er digg! Jeg lager "peanøttsmør" av peanøttmel, peanøttprotenpulver (chocorite <3 <3), mager kesam, sukrin og stevia english toffee. Kjempegodt på pannekaker, lager tynne proteinpannekaker og ruller dem med "peanøttsmøret" inni, kjempegod proteinbombe :D

Og Stevia English Toffee er mitt yndlingsprodukt i hele verden. Jeg bruker det HVER DAG, det er så godt til alt som har noe med bær i seg. Bringebær med krem pisket av liiiittegrann Lettere Dessertfløte, flere dråper stevia og litt sukrin, og så et dryss av 86% sjokolade... Det er så godt at jeg ikke har lyst på ordinært snop lengre. Bare bær. English Toffee er også kjempegodt i blåbærmuffins! Og sikkert egentlig alt som har med bær å gjøre.

Bra bestilling :D Du blir helt sikkert fornøyd!

I Walden Farms-debatten er mitt innspill: Jeg har bare prøvd Pancake syrupen, og den synes jeg er god, punktum. Ikke bare overraskende god, ikke bare god til å være kalorifri, men uten andre faktorer enn smaken: Jeg synes ærlig og oppriktig at den Er God. Ekte lønnesirup er såklart det beste i hele verden, og hvis kalorier ikke fantes, hadde jeg valgt det, men Walden Farms-sirupen er også god på smak i min munn. Har også servert den til andre som også har likt den kjempegodt. Men kanskje den er det ene produktet fra dem som skiller seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanøttmel er digg! Jeg lager "peanøttsmør" av peanøttmel, peanøttprotenpulver (chocorite <3 <3), mager kesam, sukrin og stevia english toffee. Kjempegodt på pannekaker, lager tynne proteinpannekaker og ruller dem med "peanøttsmøret" inni, kjempegod proteinbombe :D

Og Stevia English Toffee er mitt yndlingsprodukt i hele verden. Jeg bruker det HVER DAG, det er så godt til alt som har noe med bær i seg. Bringebær med krem pisket av liiiittegrann Lettere Dessertfløte, flere dråper stevia og litt sukrin, og så et dryss av 86% sjokolade... Det er så godt at jeg ikke har lyst på ordinært snop lengre. Bare bær. English Toffee er også kjempegodt i blåbærmuffins! Og sikkert egentlig alt som har med bær å gjøre.

Bra bestilling :D Du blir helt sikkert fornøyd!

Oi, dette hørtes spennende ut, må prøves! Takk :D Har planer om sukker-,godte- kake-, potetgullfri (you get the picture) etter 17. mai og fram til jeg skal til London 25. juni, så da er det veldig velkomment med sunne alternativer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble totalt krasj i min munn! Jeg har ikke helt kommet over sjokket enda :p Sjokoladedippen syns jeg var ok minus, blandet litt i cottage cheese, og det ble overkommelig, men langt fra noen favoritt! Gikk inn og kansellerte ordren som inneholdt peanøttsmør, kommer aldri til å bruke penger på walden farms produkter mer... Holder meg til 3% hvitløksdressing og 3% thousand island fra idun isteden, de utgjør ikke store forskjellen på kaloriometret når dagen er omme :) og får jeg lyst på noe søtt, tyr jeg til stevia og sukrin :)

Utenom det har jeg bestilt litt forskjellig typer te jeg er fornøyd med, også bestilte jeg atkins svar på oreo cookies! Hele pakken gikk ned på høykant! Og spør du meg syns jeg de var minst like gode som orginalen, bare at man kan spise den med (delvis) god samvittighet :) Anbefales!!

De oreokjeksene har det gått MANGE av! Elsker dem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 stykker stående i kjøleskapet, men jeg er litt pysete med å bruke dem. Vanilla creme har det gått en del unna på, men jeg syntes stevia så lett gir en metallisk smak, så derfor foretrekker jeg heller essenser! Du som også handler en del, du har ikke noen flere tips til det? Jeg er VELDIG glad i vaniljeessensen fra idun, men de små flaskene går så fort unna når en først lager noe. Derfor tenkte jeg å kjøpe de litt større flaskene på iHerb. Tror jeg skal teste ut en del av de, men det hadde jo vært greit å vite litt om hvordan de var. Jeg har brent meg en del på netthandling kan man si, thihi :)

Du som er så flink å lage dine egne saker, hvorfor lager du ikke bare din egen vaniljeekstrakt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...