Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte på iHerb i går for første gang, men virker ikke som alt har gått helt smud. På 2 av ordrene står det: "

Undeliverable, Address Issue"…. og resten står det bare ready to pick. Men jeg har sjekket adressen min og den er korrekt. Hva skriver dere der det står city? Jeg har skrevet kommune der, og post sted under State/region. Hva er riktig å gjøre?

Fortsetter under...

Jeg bestillte på iHerb i går for første gang, men virker ikke som alt har gått helt smud. På 2 av ordrene står det: "

Undeliverable, Address Issue"…. og resten står det bare ready to pick. Men jeg har sjekket adressen min og den er korrekt. Hva skriver dere der det står city? Jeg har skrevet kommune der, og post sted under State/region. Hva er riktig å gjøre?

Jeg vil tro det er fordi de vet at produktet du har bestilt ikke kommer gjennom tollen...

Noen med litt mer peiling enn meg som kunne sjekka om disse to produktene kommer gjennom tollen? Er ganske sikker, ingen åpenbare varsellamper som blinker slik jeg ser det, men er likevel møkk lei "clearamce event" med påfølgende retur av varer. (Har tidligere blingset litt med vitamingrenser og ett og annet legemiddel). Setter stor pris på hjelp!

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å bestille ting med vitaminer fra utlandet - spesielt om det er mat med tilsatt vitaminer. Du kan jo kontakte kundeservice og spørre om de vet om det er ting som har gått gjennom. Ellers mener jeg iherb pleier å være ganske flinke til å merke ting de vet blir stoppet.

Noen som ikke har fått varene gjennom tollen her?

Bestilte en pakke fra iherb med faste produkter, og noen d-vitaminer pga de var gratis. Tenkte jo ikke på at disse hadde for høy IU(?). Sto i brevet fra posten at forsendingen vil bli returnert til avsender. Spørsmålet mitt er om de da sender alt tilbake, eller om det kun er det ene produktet(d-vitaminene)?

Fikk første av 5!! pakker i dag. Bestillte 6. januar klokken halv 11. Så det var imponerende. De andre pakkene ble bestillt litt utover dagen og de har jeg ikke sett noe til enda. Pakken fra gymgrossisten kan jeg se langt etter, ikke hørt et quack.

MEN midt spørsmål er: Pakkens verdi var $ 22.10 og shipping og handeling 8 $, totalt $ 30.10. Og alikevell er det et fint klistremerke hvor det står at pakken er ufortollet på esken min :( Så regner med at det kommer et heftig fortollingsgebyr snart, og om jeg får et fortollingsgebyr på de resterende 4 pakkene…. Hva nøyaktig er kursen de regner med? Kunne heller ikke se noe verdi på pakken utvendig?… help

Bestilte en pakke fra iherb med faste produkter, og noen d-vitaminer pga de var gratis. Tenkte jo ikke på at disse hadde for høy IU(?). Sto i brevet fra posten at forsendingen vil bli returnert til avsender. Spørsmålet mitt er om de da sender alt tilbake, eller om det kun er det ene produktet(d-vitaminene)?

Min erfaring med tollen er at de er så utrolig random at vitaminer bestiller jeg *kun* fra EU. Jeg får mye sterkere d-vitamin fra england enn det folk ender opp med å miste i tollen fra USA...

De sender alt tilbake.

Annonse

Jeg bor for tiden i USA (Hawaii) og har tilgang på hva det skal være fra iHerb.com, noen forslag på produkter jeg kan prøve som jeg ikke vil ha tilgang på i Norge? Produkter dere kunne tenkt dere å kjøpe, men ikke har mulighet til på grunn av at det skal over den norske grensa?

Jeg er ikke interisert i produkter som ikke kommer til norge pga. at de er skadelige, men heller produkter som ikke kommer inn pga. de strenge lovene som vi har.

Annonse

Jeg bestilte varer fra Iherb som jeg fikk beskjed om at ble shippet 8. januar og har ennå ikke fått dem...

noen andre som har opplevd at det tar så lang tid??

Tar minimum 2 uker med vanlig 4$ porto, og ca 2-4 dager med DHL express/UPS.

Anbefaler dette

Min erfaring med tollen er at de er så utrolig random at vitaminer bestiller jeg *kun* fra EU. Jeg får mye sterkere d-vitamin fra england enn det folk ender opp med å miste i tollen fra USA...

Jeg har og jobber for Legemiddelverket, og kan si at de reglene er firkantet. Anbefaler å bestille vitaminer fra Europa, fordi det kommer som regel lettere igjennom. Er du heldig så kommer ting fra USA også igjennom. Noen Vitaminer er lettere å få igjennom tollen, men det lureste er å bare dra til Sverige eller Danmark og hente det derifra. Evt hente pakken i Sverige.

det lureste er å bare dra til Sverige eller Danmark og hente det derifra. Evt hente pakken i Sverige.

bigvits.co.uk danser sirkler rundt svenske priser - og leverer lynkjapt. Og siden det er fra EU har man lov til å ta inn til eget bruk :)

hei alle IHerb frelste!

er det noen av dere som har funnet en god

dagkrem,

nattkrem, og

en for voksen hud-greit å forebygge !?

peeling

rense-gel

Synes det helst bør være så naturligt som muligt, og ikke inneholde mye humbug og mye parfyme. :)

Setter pris på ALLE svar ! ;)

Noen som har prøvd sminke fra ELF, og vet hvordan fargene er? Tenker da spesielt på foundations. Ligner de på bildet, eller er de lysere/mørkere? Lurer veldig på om jeg trenger "porcelain" eller "sand" i den nye kremfoundation deres... :)

Jeg bestilte varer fra Iherb som jeg fikk beskjed om at ble shippet 8. januar og har ennå ikke fått dem...

noen andre som har opplevd at det tar så lang tid??

Bestilte et par pakker som ble sendt 7. januar, og jeg har heller ikke fått dem enda. Leveringstiden blir dessverre bare lenger og lenger, synes jeg. Før pleide det aldri ta mer enn 10 dager, men dette er jo ikke iHerb sin feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...