Dag Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har kun spist potetgull og dipp til middag idag. Neida bare tulla. Har spist sjokolade også. Gamla, Olga, Fredrik og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har kun spist potetgull og dipp til middag idag. Neida bare tulla. Har spist sjokolade også. Dag! Du er nå min nye favorittperson i hele verden Du har samme kosthold som meg! High five Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Indrefilet med bernaise og fløtegratinerte poteter her. Ohoho! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dag! Du er nå min nye favorittperson i hele verden Du har samme kosthold som meg! High five Haha Ikke uten grunn at vi er så heite som vi tross alt er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 De har forresten tilbud på Rema. 2 store Freia sjokolageplater til 30,- og 2 grandiosa til 50,- . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Haha Ikke uten grunn at vi er så heite som vi tross alt er! Yeeeeah! Dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 De har forresten tilbud på Rema. 2 store Freia sjokolageplater til 30,- og 2 grandiosa til 50,- . Oh no you didn't just say that! Nå kommer rema i stavanger til å være tom i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 MiniIngrid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 De har forresten tilbud på Rema. 2 store Freia sjokolageplater til 30,- og 2 grandiosa til 50,- . Har rasket til meg et par av sjokoladeplatetilbudene tidligere... Forøvrig, pass på så dere får med dere 240g platene om dere kjøper melkesjokolade, og ikke 200. Samme pris blir det uansett. Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Antonsen Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Denne julen tar knekken på hele kostholdet mitt! Mandag, onsdag, lørdag, samme f det vel, jeg vil jo spise sjokolade jo....Viljestyrke kom til meg kjenner til det! er fader meg fristelser rundt hvert hjørne.. de har jo plassert alt det som er godt, overalt i butikkene, og alle har noe godt hjemme.. drømmer om sjokolade dagen lang. ikke lett å holde seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Oh no you didn't just say that! Nå kommer rema i stavanger til å være tom i morgen Oh you better NOT!! Kommer på fredag jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan kun tygge supper, grøt og mos frem til jul, så jeg går vel bananas i romjula skal du se.. Jaja, i morgen blir det høyst sannsynlig julefilmer og christmas pudding med vaniljesaus, og kanskje rødvinsgløgg:D hohoho! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Den med kvikk lunsj er såååå god!!! kjenner til det! er fader meg fristelser rundt hvert hjørne.. de har jo plassert alt det som er godt, overalt i butikkene, og alle har noe godt hjemme.. drømmer om sjokolade dagen lang. ikke lett å holde seg.. Det er et mareritt å gå i butikker for tiden, det går liksom greit å gå forbi sjokolade å chips to ganger men tredje å fjerde gangen, da klarer jeg ikke mer altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Oh you better NOT!! Kommer på fredag jeg!! Skal prøve å la det være et par igjen Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan kun tygge supper, grøt og mos frem til jul, så jeg går vel bananas i romjula skal du se.. Jaja, i morgen blir det høyst sannsynlig julefilmer og christmas pudding med vaniljesaus, og kanskje rødvinsgløgg:D hohoho! Whats up med flytende føde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Whats up med flytende føde? To inngrep i kjeften på mandag.. Trakk ei tann, og rotkirurgi på en annen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 To inngrep i kjeften på mandag.. Trakk ei tann, og rotkirurgi på en annen.. Meget effektiv slankekur! Gått ned over et kilo allerede, ved å væe miserabel og spise kjedeligere enn bleiebarn:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 To inngrep i kjeften på mandag.. Trakk ei tann, og rotkirurgi på en annen.. Meget effektiv slankekur! Gått ned over et kilo allerede, ved å væe miserabel og spise kjedeligere enn bleiebarn:p For det første: AUUUU Haha, ser den, godt det kommer noe positivt ut av det da Håper du kan tygge igjen på julaften? Vet av erfaring at det er ganske dritt å bare kunne spise riskrem på julaften (selv om det er utrolig godt...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg sier bare: Will it blend! Svoren blir riktig nok ikke så sprø etter en omgang i blender sammen med resten av maten meeen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg sier bare: Will it blend! Svoren blir riktig nok ikke så sprø etter en omgang i blender sammen med resten av maten meeen. :rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.