Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

I mine første 19 år bodde jeg på tjukkeste Østlandet, og har alltid gledet meg som en unge til vinteren! Skiføre, basing i snøen og røde kinn som følge av mange minusgrader :D De siste årene har imidlertid mesteparten av vintrene blitt tilbragt i Bergen, og noe mer deprimerende skal man lete en stund for å finne. Regn, slaps, regn, vind, regn og mer slaps. Fysj!

Jeg hater vinter. Har ræva blodsirkulasjon i hender og føtter, så jeg fryser.

Men i vinter skal jeg prøve å stå mer på bortoverski enn jeg gjorde forrige vinter. Da ble det liksom bare med en tur. Jeg må gjøre litt mer normale ting og føler jeg...

Gleder meg som den ungen jeg er!! Blir godt med litt mer behaglig tempratur ute! Er for varmt i Oslo nå for en stakkars nordlenning...

Men er det noe jeg virkelig HATER med vinter, så er det Osloby vinter. Har ikke vært utenfor ring 3 på vinterstid enda, men innafor kan de ikke brøyte skikkelig og de har like mye salt på veiene som det er snø. Jeg har lyst å gråte hver gang jeg ser disse hodeløse tullingene kommunen har satt til å brøyte snø... Snøen blir ikke borte av å kjøre over den 5-6 ganger, og det var jeg frekk nok til å fortelle en av dem. Unger i nordnorge er flinkere å måkke snø enn mange av de som brøyter gatene i Oslo sentrum....

MEN, i år skal jeg prøve korketrekkeren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...