Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Genialt! Takk skal du ha, you just made my day sjefs Siter
02-snapper Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 klart det funker, men poenget med denne var å lage den mest mulig fri for kalorier og rettet mot folk som er på diett =) mager kesam og eggehviter er vel noe av det magreste som finnes tenkte jeg da... Siter
Krembolle Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Gi beskjed om det virker i ovn! Har ikke mikro jeg heller... Syns ikke det funka superbra. Men det kan være fordi jeg stekte for lenge.. Og så la jeg deigen i muffinsformer. Siter
Jacqueline Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 NAM! Denne skal absolutt testes om 4 uker Emiliemo og Thomas HardyBoy Rossland 2 Siter
123abc1 Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 xZinix, Thomas HardyBoy Rossland, SandraLinnea og 1 annen 4 Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 mager kesam og eggehviter er vel noe av det magreste som finnes tenkte jeg da... jada.. fair play men jeg er ikke tilhenger av laktose på diett, da jeg blir blaut av det :/ Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Syns ikke det funka superbra. Men det kan være fordi jeg stekte for lenge.. Og så la jeg deigen i muffinsformer. hmm.. blei den hard? eller hva? tørr? Siter
Krembolle Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 hmm.. blei den hard? eller hva? tørr? Litt hard på utsiden og tørr inni. Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Litt hard på utsiden og tørr inni. Grunnen til det er nok plastiken som skal dekke bollen i mikroen, ellers fordamper alt vannet fra kaka, og den blir tørr. Eneste måten å fikse dette i ovn er å tilsette fett i oppskrifta f.eks et helt egg med gule, smør, olje eller mager kesam, men da igjen går det ut over kaloriene o.s.v. Siter
Mona Elisabeth Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Grunnen til det er nok plastiken som skal dekke bollen i mikroen, ellers fordamper alt vannet fra kaka, og den blir tørr. Eneste måten å fikse dette i ovn er å tilsette fett i oppskrifta f.eks et helt egg med gule, smør, olje eller mager kesam, men da igjen går det ut over kaloriene o.s.v. Eller kanskje aluminiumsfolie over i stedet? Jeg skal hvertfall prøve i kveld Siter
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 10. september 2012 Forfatter Skrevet 10. september 2012 Eller kanskje aluminiumsfolie over i stedet? Jeg skal hvertfall prøve i kveld aluminium funker nok bra i ovnen men dårlig i mikroen ;P Mona Elisabeth 1 Siter
StiligeCecilie Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Eller kanskje aluminiumsfolie over i stedet? Jeg skal hvertfall prøve i kveld Følger spent med! Siter
Mona Elisabeth Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Nam, dette var godt! Jeg brukte muffinsformer, ti min i ovnen. Bittelitt tørre, så det holder nok med fem. Hadde i litt kokosolje også. Thomas HardyBoy Rossland 1 Siter
Mona Elisabeth Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Følger spent med! Hadde ikke folie, men funka som fjell likevel StiligeCecilie og Thomas HardyBoy Rossland 2 Siter
StiligeCecilie Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Jeg har muffinsJERN.. Her er det mye eksperimentering på gang! Siter
Gjest noen123 Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 denne var faktisk god! hadde den muligens litt lenge i mikroen, ble litt tørr i kantene. enten det, eller så brukte jeg litt lite vann, men som sagt; meget bra! Thomas HardyBoy Rossland 1 Siter
Krie Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Prøvde den jeg også! Var veldig god på smak men litt tørr...men jeg tror nok jeg enten hadde litt for lite vann eller for høy effekt/for lenge inne i mikrobølgeovnen. Skal justere litt til neste forsøk, så blir det nok bra Siter
Knugen Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 Jeg har bare proteinpulver med "sjokoladesmak", kan det funke? Er så søtsugen at jeg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør! Siter
Mona Elisabeth Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 Jeg har bare proteinpulver med "sjokoladesmak", kan det funke? Er så søtsugen at jeg døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør! Skulle jeg tro Jeg brukte ett fra Iherb. Chocolite eller noe sånt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.