Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ALT med mandelmel smaker høgg! Grufulle greier.. Eller det funker til en ting; mandelmel blandet med revet parmesan samt salt og pepper som panering på kylling, torsk osv :) Det er for så vidt bedre med kverna mandler enn mandelmel det også:roflmao:

Alle disse inspirerende matlagingsbloggerne må enten ha seriøse matlagingsevner eller så eier de ikke smaksløker. Har til dags dato ikke laget noe annet enn bounty som faktisk går an å spise.

Alle disse inspirerende matlagingsbloggerne må enten ha seriøse matlagingsevner eller så eier de ikke smaksløker. Har til dags dato ikke laget noe annet enn bounty som faktisk går an å spise.

av og til tror jeg at de ikke lager noe som er godt - men bare ting som ser godt ut. Bare for å lure oss. Bare for at vi skal føle oss totalt misslykka ;)

Annonse

Annonse

ALT med mandelmel smaker høgg! Grufulle greier.. Eller det funker til en ting; mandelmel blandet med revet parmesan samt salt og pepper som panering på kylling, torsk osv :) Det er for så vidt bedre med kverna mandler enn mandelmel det også:roflmao:

Men hva med det lyse mandelmelet? Er det bedre?

Men hva med det lyse mandelmelet? Er det bedre?

Jeg aner faktisk ikke! Mandelmel utgikk relativt raskt for min del.. Jeg så ingen grunn til å eksperimentere videre med det når det bare ble mislykket :p Det skal jo sies at mange andre liker det godt da, smaken er helt tydelig som baken ;)

Tunfisk :-( klarer det bare ikke :)

Skulle akkurat til å skrive det :p

Jeg ser ikke hva som er så godt med tunfisk?

I går var typen til søsteren på besøk, han laget seg kveldsmat.. Og lagde tunfisk stekt i panne med olje.. den lukta :hungover:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...