Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg trener på elixia, så har jeg alltid logg-blokka mi med meg, men jeg har ikke sett noen andre som går rundt med det! :p er det bare jeg som har så dårlig hukommelse, at jeg må skrive opp hva jeg gjorde, og hvor mye jeg tok, når øvelsen er ferdig?

Jeg går rundt med den grønne blokka mi jeg, og føler meg nesten litt dum, hehe.. :D

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx

Jeg har alltid penn og papir i hvert fall:D Følger program fra coach som endrer seg fra uke til uke, så jeg må jo ha det med meg. Ser at det er mange som er nysgjerrige på hva jeg skriver ned osv, men at du føler deg dum? Nope, det bør du ikke:)

Annonse

Neida, det man noterer er jo hvor mange reps og sett man gjør om man gjør noe utenom programmet. Det skjer jo ganske ofte man gjør noe annet, vektene er opptatte osv, man får en strekk eller kjenner en skade her og der, og justerer programmet. Fint med blokk :)

Annonse

Siden folk er så nymotens, så plager jeg dere med spørsmål. Kan jeg hente opp wordfil på Iphone og redigere den uten for mye styr? Må jo ha programmet mitt, og kan være villig til å prøve noe nytt. :happy:

to måter, enten i pages (appstore) eller via docs.google.com

du kan jo forsåvist logge treninga rett på fitnessbloggen fra telefonen om du vil, eller enda bedre, filme det og se gjennom teknikk i etterkant

Logger med denne appen som regel :)JEFIT- Best Android and iPhone Workout App, Bodybuilding App.| Best Workout Tracking System

Veldig mange øvelser i databasen der, finner alltid det jeg trenger.

For tiden trener vi et RYP-program, så da har vi bare med arket med øvelsene på og en kulepenn hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...