Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt helvetesmage i tre uker, uten å skjønne hvorfor. BUT THEN, finner ut at det er kreatin i PWO'en. WHY? HVORFOR ER DET KREATIN I PWO? Fuck this shit ass.

Er du allergisk /reagerer du på kreatin?

Jøss, trodde ikke det gikk :$ sympatilike! :/

Jeg beit meg selv i innsiden av leppa da jeg spiste middag i går. Gjør grisevondt, men det verste er jo at det blir hovent, så plutselig biter man seg selv en gang til og det blir enda mer hovent og før man vet ordet av det...så biter man seg selv flere ganger til hvert eneste måltid :S

Annonse

Annonse

Ufrivillig deloaduke. Forkjølelsen sitter godt i og har null apetitt eller energi

Uke? o_O Tok meg to dager fri, jeg...om du skal vente til den slipper helt kan du vente lenge. Jeg er fremdeles litt tett i nesa og brystet ca halvannen uke etter feberen slapp...

Uke? o_O Tok meg to dager fri, jeg...om du skal vente til den slipper helt kan du vente lenge. Jeg er fremdeles litt tett i nesa og brystet ca halvannen uke etter feberen slapp...

Feberen er ikke helt borte, og hue er pakka inn i bomull. Nesa er pottetett og brystet surkler. Null energi.

For å sitere Withnail:

We'll miss out Monday, but come up smiling Tuesday...

Tenker at det er greit å la være å pushe seg selv

Feberen er ikke helt borte, og hue er pakka inn i bomull. Nesa er pottetett og brystet surkler. Null energi.

For å sitere Withnail:

We'll miss out Monday, but come up smiling Tuesday...

Tenker at det er greit å la være å pushe seg selv

Jeg takler ikke mer enn tre dager ute av gymmet (søndag er treningsfri), så for min del var det å trene etter formen - og den var dårlig ;)

Jeg takler ikke mer enn tre dager ute av gymmet (søndag er treningsfri), så for min del var det å trene etter formen - og den var dårlig ;)

Jeg vil nok bli frustrert i løpet av dagen i dag og kikke på youtube-videoer fra ulike gym mens stille tårer triller ned kinnet mitt....

Samtidig, en deloaduke er vel ikke det verste man kan ta seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...