Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, for all del, alle har sine problemer. Skal man sammenligne, så blir alt #firstworldproblems, men det gjør det ikke mindre reelt og kjipt :p

å ikke rekke bussen, miste kaffekanna i gulvet, få en jævlig kunde på jobb, osv osv er fortsatt dritkjipt.

Følte jeg drepte tråden litt, men fuck. Det måtte ut et sted uansett og det kunne like gjerne være her :p

det er bare så jævlig RART. "Krig er alle andre steder, men ikke her"-type rart.

Skjønner den ja, kjipt å sitte her og ikke vite hva som foregår der vil jeg tro. (Kommer nok fortsatt til å whine over småting, men skal prøve å være litt gladere for at det er det eneste jeg har å whine over...typ: "dammit, pcen min er mongis i dag, jeg må finne på noe annet enn å sitte foran skjermen i kveld...jaja" )

Skjønner den ja, kjipt å sitte her og ikke vite hva som foregår der vil jeg tro. (Kommer nok fortsatt til å whine over småting, men skal prøve å være litt gladere for at det er det eneste jeg har å whine over...typ: "dammit, pcen min er mongis i dag, jeg må finne på noe annet enn å sitte foran skjermen i kveld...jaja" )

Det setter ting i perspektiv. Når du hører at noens familiemedlem dør eller har dødd, så setter du bare utrolig stor pris på de du har.

F.eks. hører jeg om krig/opprør nå, så har jeg en større forståelse for hvordan folk har det andre steder, og hvor utrolig fint det er å være i Norge (selv om ABB har føkka til idylen litt).

Personlig, så trenger jeg en "reality check" en gang iblant, rett og slett for å innse hva jeg har, hvor priviligert jeg er og hvor flott det egentlig er.

Annonse

Fant akkurat ut at housekeeping ( de damene som står for renholdet på hotellet), har tatt seg inn i rommet mitt for to uker siden, tømt det for alt som ikke er naglet fast og vasket det ned. Uten å si ifra til meg. Eller å si noe som helst til noen om hvor de har lagt tingene mine/om noe er kastet.

Så nå aner jeg ikke hvor klærne/bøkene mine/dokumentene mine er. Inklusiv skreddersydd dressbukse.

Takk skal dere jammenmeg ha.

Annonse

Fant akkurat ut at housekeeping ( de damene som står for renholdet på hotellet), har tatt seg inn i rommet mitt for to uker siden, tømt det for alt som ikke er naglet fast og vasket det ned. Uten å si ifra til meg. Eller å si noe som helst til noen om hvor de har lagt tingene mine/om noe er kastet.

Så nå aner jeg ikke hvor klærne/bøkene mine/dokumentene mine er. Inklusiv skreddersydd dressbukse.

Takk skal dere jammenmeg ha.

Østlandet er ikke bra for deg. Du vet hva du må gjøre.

Dere vet når man er dritsliten, og alt dermed blir galt? mhm.

Sliten, knuste en skål, begynte å grine, har sminke i halve ansiktet. Enda mer sliten enn tidligere, men har prøve i morgen, og føler at jeg må øve.

Grin, grin, også grin litt til :D Bedre å få det ut enn å holde inne, spess når man må pugge til prøve.. :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...