Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kroppen begynner å si i fra om at den vil ha pause

Jeg vil ikke ha pause

:cautious:

carbload som faen, legg deg konsekvent tidligere enn vanlig i en ukes tid. Og med carbloading, så snakker jeg en føkkings bøtte med Ben&Jerry's lix.

Jeg har vondt etter mandagens trening. Og skal trene nå snart. Det kommer til å bli helt jævlig. Jeg kommer sikkert ned i kvartbøy bare, også ler ALLE AV MEG. Flaks at jeg har justert ned belastningen ganske heftig for å terpe litt mer teknikk.

Gjest QueenWinther
carbload som faen, legg deg konsekvent tidligere enn vanlig i en ukes tid. Og med carbloading, så snakker jeg en føkkings bøtte med Ben&Jerry's lix.

Dude carbcycling med lite carbs

jeg carbloader ikke

(bortsett fra på fredag, skal spise sushi.)

Jeg har vondt etter mandagens trening. Og skal trene nå snart. Det kommer til å bli helt jævlig. Jeg kommer sikkert ned i kvartbøy bare, også ler ALLE AV MEG. Flaks at jeg har justert ned belastningen ganske heftig for å terpe litt mer teknikk.

TØY TØY TØY! Du skulle sett meg på mandag! Kvartbøy med stang! SÅ STIV! Ekte styrkeløfter (n) Men det gikk seg til. Måtte tøye da. Tøy tøy tøøøøy :cool:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...