Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når familien inviterer deg med til Dubai, men du ikke klarer å bestemme deg fordi du ikke har lyst til å vise deg i bikini.........................

JEG hadde gått i bikini om jeg fikk reise til Dubai. Do eet.

BTW, i Dubai digger de ikke at damer går i bikini, så du kan sikkert komme deg unna det om du vil.

Seriøøøøøøøøøøst. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å bruke penger på det når jeg kommer til å føle meg som ei rævv så og si hele tida.

Da burde du gjøre det for å utfordre deg selv. Jeg vet alt om å ikke føle seg vel med seg selv, men man kommer til et punkt hvor man må legge det til side.

GJØR DET!!

Annonse

Får se.. Handler litt om å føle at det er verdt å bruke penger på.

Tough love eller noe; så klart, om du bestemmer deg for at det ikke er verdt pengene fordi du på liv og død ikke kommer til å føle deg vel, så ja - da er det ikke verdt det.

MEN. Om du bestemmer deg for at du skal ha en fin tur, drite i hva andre kanskje eøler kanskje ikke måtte mene, drite i usikkerheten din, og faktisk kose deg - så er det så jævlig verdt det.

Dette kommer fra hun som var dritnervøs for å dele rom i Roma med to slanke flotte blondiner som gjerne går rundt i undertøy. Vet du, jeg endte opp i å gå rundt i undertøy etter en halv dag, jeg også - og jeg er IKKE noe slank blondine. For hvorfor skulle jeg ødelegge ferien med usikkerheter?

Tough love eller noe; så klart, om du bestemmer deg for at det ikke er verdt pengene fordi du på liv og død ikke kommer til å føle deg vel, så ja - da er det ikke verdt det.

MEN. Om du bestemmer deg for at du skal ha en fin tur, drite i hva andre kanskje eøler kanskje ikke måtte mene, drite i usikkerheten din, og faktisk kose deg - så er det så jævlig verdt det.

Dette kommer fra hun som var dritnervøs for å dele rom i Roma med to slanke flotte blondiner som gjerne går rundt i undertøy. Vet du, jeg endte opp i å gå rundt i undertøy etter en halv dag, jeg også - og jeg er IKKE noe slank blondine. For hvorfor skulle jeg ødelegge ferien med usikkerheter?

sad-baby.gif

Får se hva prisen blir nå daaa...........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...