Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sweet lifehax da. Skal teste det neste gang!

Kanskje derfor man fort mister boneren om man sårt må fise under akten og kniper igjen for alle penga? o_O

Comment of the day :D

Skrevet
Dæsken :confused: Da er det ikke mange timene de gir ut plutselig :( Kjipe saker.. Og jeg som bare hadde kommet halvveis i lista til Bad Religion :lol:

49 kroner måneden så har du ubegrenset tid på pc'n ;) 99 så har du det tilgjengelig offline og på smarttelefon og ;)

Skrevet
Dæsken :confused: Da er det ikke mange timene de gir ut plutselig :( Kjipe saker.. Og jeg som bare hadde kommet halvveis i lista til Bad Religion :lol:

Mhm... tror de har satt det ned til 10 timer per mnd:confused:

Skrevet
49 kroner måneden så har du ubegrenset tid på pc'n ;) 99 så har du det tilgjengelig offline og på smarttelefon og ;)

Ja (n) Menne uten fast jobb så har jeg bare ikke ufornuften til å pådra meg andre utgifter uansett hvor små de enn er :p Det får holde at jeg i det hele tatt kommer meg ut av huset :roflmao: Ut av huset er mye bedre enn å være stuck inni det, selv med ubegrensa mengder musikk :lol::p

Men det blir bare jeg får meg fast jobb :D Har jo mobilen som skal takle det (i følge broren min) :X3::roflmao:

Skrevet
Haha jeg brukte opp de på 2 dager jeg :(:roflmao::hilarious: Oh well.. Shit happens hihi..:p

Brukte de opp på 10 timer jeg:sneaky:

On topic:

Drittskriveren har klikket i vinkel! Først var den tom for svart farge. I fix. Så nektet den å skrive ut i svart/hvitt fordi det var nesten tomt for cyan. WTF?! I fix. Så fikk jeg tatt én kopi før skriverhodet ble fucka og ingenting virker lenger... Noen hater meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...