Gå til innhold

Kostholdsdebatt på NRK på tordag


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, Lindberg har jo ikke vært så voldsomt fremtredende de siste årene, men han skal ha mye av æren for å ha bragt kostdebatten frem i lyset her til lands. Hjelmeseth var med sist det var kostdebatt, og han syns jeg gjorde en ekstremt dårlig figur. Han har jeg ikke mye sansen for...

Positivt at Hallstensen får være med, han er dyktig! Eenfeldt er flink å snakke for seg, men kan bli litt hallelujastemning (ref seminaret i Bergen). Han er dog mye mer nyansert face to face enn han framstår under foredraget sitt. Espen Rostrup er skikkelig dyktig, og jeg spår at vi kommer til å se ekstremt mye til han i media fremover! Geisner er også flink, men han har bestemt seg for å trappe ned engasjementet sitt fordi det krevde for mye tid.

Jeg personlig har veldig sansen for Poleszynski, men han måtte i såfall vært i stedet for Hexeberg (noe som hadde vært et bedre valg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mye jeg har lest eller hørt av de diskusjonene i media ( ender bare med at jeg blir frustrert og hisser meg opp over alt "ekspertene" presterer å lire utav seg), men av det lille jeg har hørt og lest så synes jeg Fedon og Birger Svihus fremstår som de mest oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den havner på nrk.no ja.

Fedon og Svihus gjør seg bra i slike debatter, enig i det. Aller helst ville jeg sett Espen Rostrup og Thomas Geisner, men de takket dessverre nei til å delta. Gleder meg til å se Hallstensen! Han er et relativt nytt fjes i mediadebatten, tror han skal klare seg bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli invitert til sånt som dette! Da skulle jeg tatt med meg 1 kg biff og tilbehør, spise alt på direkten og flashe absa.

Av en eller annen grunn tror jeg ikke hovedpoenget er å diskutere hvilket kosthold som er best egnet for de som trener 8 dager i uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...