Gå til innhold

Jeg har lagd en evig kul gruppetime


Fjeldmann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville skrevet "Den mest effektive gruppetimen vi har lansert hittil!" og droppet "dette er" på begynnelsen, men det er det kanskje ikke du som styrer med. Men bra konsept hvertfall! Får vondt i kroppen av å tenke på hvor intenst det må være. På den annen side er det vel litt urealistisk at alle skal forbrenne akkurat like mye på den halvtimen da.. men men, detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skrevet "Den mest effektive gruppetimen vi har lansert hittil!" og droppet "dette er" på begynnelsen, men det er det kanskje ikke du som styrer med. Men bra konsept hvertfall! Får vondt i kroppen av å tenke på hvor intenst det må være. På den annen side er det vel litt urealistisk at alle skal forbrenne akkurat like mye på den halvtimen da.. men men, detaljer

Nei det er det ikke;)

Uansett kjønn, vekt, etc?

Med pulsklokker har både jenter og gutter klart det. Men det er lettere for en tyngre kar en en lettere jente. Alle vil nok ikke klare 500, 2 av 5 vil kanskje klare det. Resten vil være tett oppunder. Men alle vil kunne "slå" seg selv fra gang til gang som er målet med timen. Lage din egen lille konkurranse mot deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det egentlig (vet dette er off-topic, men må spørre), har Elixia slikt utstyr tilgjengelig? Er jo ikke utenkelig at det er behov for det på et treningssenter. Og med opplært personale da gjerne.

For mitt Elixia senter har vi Hjertestarter, også HMS kurs for i det hele tatt få lov til å jobbe over en lengre periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo veldig positivt at det er til stede. Men jeg tenkte mer på opplæring i bruk av hjertestarter. Påpekes vel ofte at det er nødvendig selv om maskinene ofte forklarer underveis. Men jeg må ikke dra ting off-topic mer. *smekke seg selv på lanken*

Derfor jeg nevnte HMS kurs ;) Der blir alt slikt tatt opp

*smekke seg på labben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig positivt at det er til stede. Men jeg tenkte mer på opplæring i bruk av hjertestarter. Påpekes vel ofte at det er nødvendig selv om maskinene ofte forklarer underveis. Men jeg må ikke dra ting off-topic mer. *smekke seg selv på lanken*

Kurs er nødvendig. Vi har brukt den to ganger på mitt senter og faktisk reddet liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...