Fjeldmann Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Keegil, Kristianne, Tineh og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Den er sikkert kjempekul, men hva går den ut på? Hva er greien din? At man skal forbrenne 500 kcal per time? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 500 på en halv time. Thats it. Enste målet jeg har satt opp for timen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg ville skrevet "Den mest effektive gruppetimen vi har lansert hittil!" og droppet "dette er" på begynnelsen, men det er det kanskje ikke du som styrer med. Men bra konsept hvertfall! Får vondt i kroppen av å tenke på hvor intenst det må være. På den annen side er det vel litt urealistisk at alle skal forbrenne akkurat like mye på den halvtimen da.. men men, detaljer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Uansett kjønn, vekt, etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg ville skrevet "Den mest effektive gruppetimen vi har lansert hittil!" og droppet "dette er" på begynnelsen, men det er det kanskje ikke du som styrer med. Men bra konsept hvertfall! Får vondt i kroppen av å tenke på hvor intenst det må være. På den annen side er det vel litt urealistisk at alle skal forbrenne akkurat like mye på den halvtimen da.. men men, detaljer Nei det er det ikke;) Uansett kjønn, vekt, etc? Med pulsklokker har både jenter og gutter klart det. Men det er lettere for en tyngre kar en en lettere jente. Alle vil nok ikke klare 500, 2 av 5 vil kanskje klare det. Resten vil være tett oppunder. Men alle vil kunne "slå" seg selv fra gang til gang som er målet med timen. Lage din egen lille konkurranse mot deg selv. lillefrøken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Høres ambisiøst og morsomt ut! Fjeldmann 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Andreassen Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 kult, men sett nederste linja på samme linje som teksten over a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Har dere hjertestartere nok da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 hehe, ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvordan er det egentlig (vet dette er off-topic, men må spørre), har Elixia slikt utstyr tilgjengelig? Er jo ikke utenkelig at det er behov for det på et treningssenter. Og med opplært personale da gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvordan er det egentlig (vet dette er off-topic, men må spørre), har Elixia slikt utstyr tilgjengelig? Er jo ikke utenkelig at det er behov for det på et treningssenter. Og med opplært personale da gjerne. For mitt Elixia senter har vi Hjertestarter, også HMS kurs for i det hele tatt få lov til å jobbe over en lengre periode. imm-iform og Robert André 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er jo veldig positivt at det er til stede. Men jeg tenkte mer på opplæring i bruk av hjertestarter. Påpekes vel ofte at det er nødvendig selv om maskinene ofte forklarer underveis. Men jeg må ikke dra ting off-topic mer. *smekke seg selv på lanken* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er jo veldig positivt at det er til stede. Men jeg tenkte mer på opplæring i bruk av hjertestarter. Påpekes vel ofte at det er nødvendig selv om maskinene ofte forklarer underveis. Men jeg må ikke dra ting off-topic mer. *smekke seg selv på lanken* Derfor jeg nevnte HMS kurs Der blir alt slikt tatt opp *smekke seg på labben* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. M Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Høres bra ut! Hvordan ser denne timen ut sammenlignet med X-fit? Med riktig instruktør og egeninnsats så tenker jeg man forbrenner 500 kcal + der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Liker konspetet. :thumbsup: Fjeldmann 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er jo veldig positivt at det er til stede. Men jeg tenkte mer på opplæring i bruk av hjertestarter. Påpekes vel ofte at det er nødvendig selv om maskinene ofte forklarer underveis. Men jeg må ikke dra ting off-topic mer. *smekke seg selv på lanken* Kurs er nødvendig. Vi har brukt den to ganger på mitt senter og faktisk reddet liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Høres bra ut! Hvordan ser denne timen ut sammenlignet med X-fit? Med riktig instruktør og egeninnsats så tenker jeg man forbrenner 500 kcal + der også. Mindre pauser, kun 30 min, mer eksplosivitet. Det stemmer nok det altså , men xfit er jo en hel time. Robert André og Mr. M 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Digger konseptet! Både effektiv trening og besvisstgjøring av hvor mye som faktisk må til for å forbrenne en gitt mengde kalorier. Folkeopplysning + trening = win! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjeldmann Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Agree! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.