Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det utrolige har skjedd og lårene mine har vokst noe som førte til at jeg har revna mitt siste jeanspar. Lørdag etter jobb tok jeg turen inn til ett av byens kjøpesentre med intensjon om å anskaffe meg et nytt par MEN jeg fant faen ingenting som passet, enten var de for stramme over lårene eller så hadde jeg en halvmeter ekstra å gå på i lengden. Så boys, hvor finner dere bukser med grei passform når man har litt større lår enn gjennomsnittet? Kan vel også nevne at jeg ikke akter å gå med gaspjeans!

Fortsetter under...

Om de er for lange så er det bare å legge de opp. Du kjenner sikkert noen som syr;)

Samboern min har en del Gasp bukser nettopp fordi han ikke finner bukser noe annet sted. De passer han helt fint i alle fall. Sitter bra over rompa, i livet og er ikke for vide i lårene ( det ser bare teit ut syns jeg ).

Må følge med i denne tråden her. Samle sammen noen tips:)

Dette er noe jeg og har lurt på en stund. Fant et par bukser her i us, men føler ikke jeg har de største beina enda. Men der er på vippen til å bli for små de jeg kjøpte her og.

Den ene diesel buksa jeg fant her er faktisk streatch så den kan nok passe en stund til, men ser jo ikke så fint ut når de blir for stramme heller..

Gjest Ukjent666
Det utrolige har skjedd og lårene mine har vokst noe som førte til at jeg har revna mitt siste jeanspar. Lørdag etter jobb tok jeg turen inn til ett av byens kjøpesentre med intensjon om å anskaffe meg et nytt par MEN jeg fant faen ingenting som passet, enten var de for stramme over lårene eller så hadde jeg en halvmeter ekstra å gå på i lengden. Så boys, hvor finner dere bukser med grei passform når man har litt større lår enn gjennomsnittet? Kan vel også nevne at jeg ikke akter å gå med gaspjeans!

Kan for øvrig si: jeg har verken megalår osv.. Men har ALLTID slitt med dette:)

Jeg kan faktisk være heldig både på HM/cubus/carlings osv... Men tar laaang tid å finne noe som passer rumpen/lårene.... Så sier lykke til! Så får jeg håpe noen kommer med forslag!

Vel...

Du finner ikke slike bukser - du må for evig og alltid kjøpe bukser som har alt for stor livvidde, med god plass til rævva. Lengden er ikke noe problem. Det finnes både korte og lange tykke mennesker - så det pleier ikke være vanskelig å få tak i bukser med rett lengde.

Selv har jeg funnet ut at G-Star har en del bukser med plass til lår - og på fredag kjøpte jeg en Dieselbukse som var som et pølseskinn, men som var i et såpass mykt dongeristoff at den vil bli videre etter en stund.

Det må ha vært en bodybuilder med et skrint klesbudsjett som oppfant sagging.

Var eg Diesel Timmen(stretch) jeg hadde handla. kom utrolig nok oppi en w31 men de hadde den i ganske korte bein og.

Men det hjelper å spør masse i butikken. For jeg prøvte først en annen farge men den hadde ikke stretch men det hadde den fargen jeg endte opp med :)

Annonse

Mannen min er slank med sin type 0% bodyfat, men har store bein (veltrent!). Har derfor samme problem. Bruker vidde 29, men blir ofte for stramme i beina/lår.

Han kjøper bukser bare på Volt. Stort sett Dieselbukser, så må jo ikke dit for å få de, men god hjelp å få der!:thumbsup:

Følger litt med her for å sanke tips :whistling: Har hatt samme problem selv etter at jeg begynte å trene igjen i fjor høst, 36/36 fra jack&jones føles nærmest som tights nå om dagen. Og de har stort sett ikke større enn det

Mannen min er slank med sin type 0% bodyfat, men har store bein (veltrent!). Har derfor samme problem. Bruker vidde 29, men blir ofte for stramme i beina/lår.

Han kjøper bukser bare på Volt. Stort sett Dieselbukser, så må jo ikke dit for å få de, men god hjelp å få der!:thumbsup:

hehe 29, finner man vel overalt. verre når man er på w36+. Da skal man virkelig leite for å finne gode bukse som sitter god alle veier. De er gjerne aaalt for store i livet, men pga lår og ræv så blir d sånn. Men den hender de har g-star bukser osm sitter greit:)

hehe 29, finner man vel overalt. verre når man er på w36+. Da skal man virkelig leite for å finne gode bukse som sitter god alle veier. De er gjerne aaalt for store i livet, men pga lår og ræv så blir d sånn. Men den hender de har g-star bukser osm sitter greit:)

Neida, null problem å finne 29. Verre å finne modeller som også passer i lårene - når de er 29". Bukser er vel smale for tiden, og han bruker ikke sånne fjortisbukser :whistling:

Da er det fint å få litt hjelp til å finne modeller som passer best til en både liten og stor kropp.

Annonse

Neida, null problem å finne 29. Verre å finne modeller som også passer i lårene - når de er 29". Bukser er vel smale for tiden, og han bruker ikke sånne fjortisbukser :whistling:

Da er det fint å få litt hjelp til å finne modeller som passer best til en både liten og stor kropp.

absolutt:) Riktig modell og passform er ett must:) . Kjøpte min siste bukse i london og der var det null stress å finne bukse. Verre her hjemme hehe Føler ofte at w34 er grensen i mange butikker.

Hahaha Tom Hahaha.. 1 Par Jeans bare ? :confused::rofl:

Vil du at eg ska ta kontakt mæ familien i Thailand og få ordna deg et par skreddersydd jeans? :p

Ja, jeg hadde :p

De andre har revna og jeans er dyrt. Det eneste bukseparet mitt som gjenstår er et par chinos + treningsbuksene mine såklart.

Ja, jeg hadde :p

De andre har revna og jeans er dyrt. Det eneste bukseparet mitt som gjenstår er et par chinos + treningsbuksene mine såklart.

Er du DAT guy og tar squats ned jeans eller ;) ? Har ikke problemet med for store lår enda, men jobber hardt med saken!

absolutt:) Riktig modell og passform er ett must:) . Kjøpte min siste bukse i london og der var det null stress å finne bukse. Verre her hjemme hehe Føler ofte at w34 er grensen i mange butikker.

Utrolig rart..OG hvis du feks finner 40, 42 o.l så er passformen heelt jalla..ingenting som heter "smal" midje, muskuløs ræv og lår?

Dog fornøyd med jack&jones sine ANTIslimfit bokser (ja de heter det), kjøpte 2 par og det får holde noen år :p hat å handle bukser.

Om en trenger w40/w42 så er man alt annet enn "smal midje" hvertfall. Lurer på en ting, hvor store er dere som sliter stort med dette rundt lårene? Har merket at jeg sliter mer og mer jeg også med å finne bukser som sitter bra. Vet at Diesel har noen carrot fit bukser som passer bra til folk med litt større lår, en modell som heter Darron hvertfall (tror det var Darron).

mannen har samme problem. fotballlår og legger som ikke kommer inn i en dritt:( Han må opp i ca 42 tommer da. ( han er nesten to meter) Og vi har foreløpig ikke funnet bukser i disse størrelsene noe annet sted enn dressmann og på ellos.no- tror det er Bastini det går i for det meste. Irriterende, for han har nice ass, men må jo kjøpe større bukser pga lår/legger:(

Hva med normalt liv, fitted "bum" og straight legs?

Så hvis noen vet flere stder man kan handle bukser i 42 eller 44 tommer let me know!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...