Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt virket veldig mann helt til du skrev at du hadde hele biltema-katalogen i verktøy:p BILTEMA? hehehe

Du vet det at verktøyet på biltema faktisk holder ganske bra mål sant? Vi vet i alle fall en her som ikke har peiling på verktøy :p

Fortsetter under...

Gjest xxxxxx
altså man må ha vært kriminell? :p

Hadde du lest hele tråden, så hadde du fått med deg dette;

d33pz skrev:

Er du en av dem som sender frierbrev til innsatte?
:p

Haha, neei! Men en av de som skriver klønete i blant på fb, når jeg er overtrøtt:p

Gjest Kenneth Vassli
Du vet det at verktøyet på biltema faktisk holder ganske bra mål sant? Vi vet i alle fall en her som ikke har peiling på verktøy :p

til privat bruk så duger forsåvidt noe av deres verktøy, men til bruk utover det er det mye dritt ja gitt ;)

Hvis det er så bra, kan du forresten fortelle meg hvorfor ikke båter/rigger, verft, bilverksted osv ikke bruker deres vertøy?

til privat bruk så duger forsåvidt noe av deres verktøy, men til bruk utover det er det mye dritt ja gitt ;)

Hvis det er så bra, kan du forresten fortelle meg hvorfor ikke båter/rigger, verft, bilverksted osv ikke bruker deres vertøy?

Han sa "ganske" bra mål, det er derfor det er billig og tilgjengelig for alle....båter/rigger, verft, verksteder og andre lignende bedrifter trenger litt mer spesialverktøy, og ikke masseprodusert verktøy som fungerer ok til alt bruk(tror jeg, uten at jeg er noen ekspert) :)

Kanskje fordi at bedrifter osv blir sponsa og får rabatt nok til å kjøpe utstyr fra merkeforhandlere?

Gjest Kenneth Vassli
Han sa "ganske" bra mål, det er derfor det er billig og tilgjengelig for alle....båter/rigger, verft, verksteder og andre lignende bedrifter trenger litt mer spesialverktøy, og ikke masseprodusert verktøy som fungerer ok til alt bruk(tror jeg, uten at jeg er noen ekspert) :)

90% av verktøyet som brukes er standard nøkler,piper osv :) så er nok ikke derfor de ikke bruker det:)

Men folk på bare bruke Biltema verktøy for min del :)

Annonse

Gjest Kenneth Vassli
Kanskje fordi at bedrifter osv blir sponsa og får rabatt nok til å kjøpe utstyr fra merkeforhandlere?

det er nok ikke årsaken :) årsaken ligger nok i kvalitet:) når det gjelder en del ting her i livet så får man hva man betaler for :)

Hadde du lest hele tråden, så hadde du fått med deg dette;

d33pz skrev:

Er du en av dem som sender frierbrev til innsatte?
:p

Haha, neei! Men en av de som skriver klønete i blant på fb, når jeg er overtrøtt:p

fortsatt, du svarte ikke på spørsmålet :p

Annonse

Å være en ekte mann handler ikke om utdanning, yrke, friluftsliv eller kroppsvekt. En ekte mann i mine øyne stiller opp for venner og familie, tar ansvar for egne handlinger og har folkeskikk.

Å være en ekte mann handler ikke om utdanning, yrke, friluftsliv eller kroppsvekt. En ekte mann i mine øyne stiller opp for venner og familie, tar ansvar for egne handlinger og har folkeskikk.

Omtrent som en en ekte dame altså...

;)

Haha! Skal si det var kommet mange meninger og svar! :p

I begynnelsen trudde eg faktisk eg las en sjekke-side.. men heldigvis kom mannfolka og reddet tråden :D:p

Bli med på elgjakt og smake ferskt elghjerte stekt på bål? Mørere kjøtt skal du lete lenge etter ;)

Bli med på elgjakt og smake ferskt elghjerte stekt på bål? Mørere kjøtt skal du lete lenge etter ;)

Haha! Litt enig med ErikH :p Her er det blodfullt kjøtt som gjelder :D

Grille det over bål først?

Så lite manndig..

Trur det å være manne mann, og det å være "hva de fleste damer har lyst på" er to forskjellige ting etter å ha lest denne tråden..

Er Industrimekaniker, 187cm høy, sånn midt på treet glup, greit med muskler (over snittet ihvertfall) men også litt god mage.. Elsker disse tingene: Trening, øl, biff (nesten blodig, på 1kg er fint), alt av kjøretøy, å reise, + damer er greit å ha fra tid til annen hehe...

Blei nesten ei kontakt annonse.... Men poenget var, de damene eg treffer på liker sjeldent de tingene... Men men :) Vanker tydeligvis i feil kretser :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...