Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei - er 15 år. Har helt ok store armer, men vill nå ha enda større. Noe lignende twilight jacob. Problemet er at jeg ikke har råd til treningssenter og har kun manualer. Noen tips hvordan jeg kan få like store som han med manualer og hvordan eventuelt øvelser?

Har ett spm til, hvordan skal egentlig kostholdet være når man skal få muskler samtidig som man går ned i fettprosent?

btw

TAKK FOR SVAR

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9335-store-muskler-kun-med-manualer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muskler som han får man ved

1. Skikkelig trening som inkluderer knebøy, mark, chins, benk
  2. Strengt kostholdregime
  3. Noko åttat
  4. photoshop.

Å legge på seg muskler mens man går ned i fett er mulig dersom man er heeeeelt nybegynner og veldig utrent. Faller man ikke i denne kategorien er det et sted mellom sinnsykt vanskelig og umulig.

Ønsk deg/ spar til et medlemskap på et treningssenter. Du trenger ikke gå på elixia, mange steder er myye billigere og faktisk også mye bedre.

Hei - er 15 år. Har helt ok store armer, men vill nå ha enda større. Noe lignende twilight jacob. Problemet er at jeg ikke har råd til treningssenter og har kun manualer. Noen tips hvordan jeg kan få like store som han med manualer og hvordan eventuelt øvelser?

Har ett spm til, hvordan skal egentlig kostholdet være når man skal få muskler samtidig som man går ned i fettprosent?

btw

TAKK FOR SVAR

Bare store armer? hvor blir det av resten av kroppen?

Noe lignende twilight jacob.

Hahah

Andre steder trener jeg også selvfølgelig - feks. fotball, jogging osv. Men hvordan skal kostholdet være? Hva skal jeg ikke få i meg, hva burde jeg få i meg, ja hvordan skal det være?

Få i deg masse mat og tren tung styrke :)

Annonse

Så du har slike armer:

images?q=tbn:ANd9GcS2lm2j3CBz0F3LwBU3l2r7uIvZ9WqiIKV-fp8goU-_JDlKtMN9

Eller slike?

Jacob-Twilight.jpg

Det første bildet krever at du er rimelig gjennomtrent og i tillegg har en streng diett, i alle fall for en periode og over lengre tid om du vil fortsatt se slik ut. Det nederste bildet er selvsagt lettere å oppnå, men krever også en streng diett for å bli like markert..

Om du har manualer og vil ha større armer så finner du sikkert mange varianter av biceps curl og franskpress med manualer både her på fitnessbloggen og på nettet generelt.

Skjemmes av å ha googlet twilight jacob :(

btw

TAKK FOR SVAR

Siden du er nybegynner ( kan vi anta ) er det bare å trene armene tyngre. Om du vil gå ned i fettprosent mens du muskler NOE du kan siden du er nybegynner gjelder det å kjøre kaloriinntaket syklisk. Mer på treningsdager, mindre karb på fridager.

Hang ups, bicepscurl, dips mot en sofa eller stol, armhevinger, sidehev med manualer etc. Kjør 4-5 sett med 12 reps på hver øvelse to ganger i uken. Easy.

Ville prøvd å hatt lite vekter på, sånn at du kan ta mange reps, for då bygger du volum på armane. Helst 50 + reps. Om du tar 8 sett med 50 reps per arm kvar dag så er det bra. Åsså må du huska å drikka masse proteinshakes. Erstatt gjerne 3-4 måltider for dagen med proteinshakes. Bare kjør biceps, for då vekser armane mest. Skuldre og triceps er ikkje så viktig. Ville tatt masse situps, type 1000 for dagen, så får du six pack på kjøpet - eg lover. Og ikkje tenk på å tren baseøvelsar, type markløft og knebøy, for det vises ikkje nåke særlig på beachen når du skal visa fram sommerformen. Det er BICEPS jentene ser på

(Bare for ordens skyld, sånn at moderator ikkje høvler meg ned her: sjå bort fra det ovenfor. Tren baseøvelsar så vil du få ein atletisk fysikk. Du kan ta variantar av markløft/knebøy/roing/utfall med manualar heima på gutterommet. Hangups/chins or roing held i massevis for å få bygga biceps. Triceps bygger du ved pressøvelsar som skulderpress, smalbenk og dips.)

Annonse

Er 15 selv, så vet at store biceps er tingen blant ungdommen.

Du burde komme deg på et treningssenter, spar opp penger. du har så mye mer muligheter på et senter enn du har med et manualsett hjemme.

Du burde heller fokusere på hele kroppen enn bare store biceps. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...