Ojive Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 140kg beast mode rage bøy. +10kg opp fra forrige uke, som igjen var +10kg fra forrige pers. Basically +20kg på 2 uker xD Zmurph, Pons, Tiwas og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikMM Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Mutter ligger der det. Ja det lå der hele tiden, men det var ikke mulig å spille det før ganske nylig. Alt i orden nå. fitflyer og SlayerDad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Så Karsten og Petra på kino i dag. Den var så sukkersøt at jeg ikke trengte å spise kjærligheten min, ergo, har overlevd sukkerrehaben så langt! fitflyer, Aurelius og Tiwas 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bestilte flybiletter til avleggerne i dag. Begge ungene kommer hjem til jul, Stilken og fru Stilken har allerede julestemning. Fantastisk å få alle hjem til jul. Stilken er ikke mye verdt uten familien:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Får utbetaling fra utplaseringspraksis fra Bergen alikevel! 7000 kr (antakeligvis) uventede kroner inn på kontoen<3 Brokkoli, FrkDiaz, SlayerDad og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 http://fitnessbloggen.no/ina-ruud-winther-deltok-nylig-vm-kettlebell/ - ganske gøy! + at jeg får trene med Jane i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Fikk beskjed om at ny bil kan hentes i morgen :D Ulrik, Tiwas, Pons og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millasob Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bestå oppkjøring LAPPEN!!! Tonje_86, Ulrik, Kristines1990 og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Pumpkin pie på jobb. fitflyer, CamillaO, Tonje_86 og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarc Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ut på tur. Aldri sur.. Fly til Dubai nå, så videre til Singapore etterpå. Tonje_86, CamillaO, Tiwas og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaO Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bestå oppkjøring LAPPEN!!! Turte ikke svare før nå siden jeg også hadde oppkjøring idag MEN JEG BESTOD OGSÅ!!! *High five*! Tutogkjør, Aurelius, Tiwas og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det snør! Håper det er få folk som gidder å ake seg vei til trening - da blir det plass i rackene! Og så er det håp om hvit bursdag i år! FitFish og FrkDiaz 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkDiaz Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det snør! Håper det er få folk som gidder å ake seg vei til trening - da blir det plass i rackene! Og så er det håp om hvit bursdag i år! Sender du videre til Bergen når du er fornøyd med mengden? Tiwas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkDiaz Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det snør! Håper det er få folk som gidder å ake seg vei til trening - da blir det plass i rackene! Og så er det håp om hvit bursdag i år! Sender du videre til Bergen når du er fornøyd med mengden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langaard Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Julepynting på jobb i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristines1990 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Bestå oppkjøring LAPPEN!!! Turte ikke svare før nå siden jeg også hadde oppkjøring idag MEN JEG BESTOD OGSÅ!!! *High five*! Grattis begge to Har langkjøringa selv på mandag, også må jeg bare få på plass teorien så blir det oppkjøring på meg over jul ^^, CamillaO 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Sender du videre til Bergen når du er fornøyd med mengden? Jeg trodde ikke det var mulig med sne i Bergen, jeg. Dessuten er det koselig med sne, selv om jeg savner kjæreste hunden min og snebasingen hans... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Dette fargespillet. Satt i sofaen og bare så på det til det var over. Brokkoli, Ole Andreas, Tiwas og 12 andre 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkDiaz Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg trodde ikke det var mulig med sne i Bergen, jeg. Dessuten er det koselig med sne, selv om jeg savner kjæreste hunden min og snebasingen hans... Det er mulig, den blir bare til slaps alt for fort :/ Jeg savner skikkelig vinter, er kanskje litt ironisk at jeg har bosatt meg i bergen da? Tiwas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 kanskje litt ironisk at jeg har bosatt meg i bergen da? Bare "litt" Det er som å være glad i sommer og flytte til Bodø, liksom Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.