Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte flybiletter til avleggerne i dag. Begge ungene kommer hjem til jul, Stilken og fru Stilken har allerede julestemning. Fantastisk å få alle hjem til jul. Stilken er ikke mye verdt uten familien:)

Skrevet
Det snør! Håper det er få folk som gidder å ake seg vei til trening - da blir det plass i rackene! (y)

Og så er det håp om hvit bursdag i år! :D

Sender du videre til Bergen når du er fornøyd med mengden?

Skrevet
Sender du videre til Bergen når du er fornøyd med mengden?

Jeg trodde ikke det var mulig med sne i Bergen, jeg. Dessuten er det koselig med sne, selv om jeg savner kjæreste hunden min og snebasingen hans...

Skrevet
Jeg trodde ikke det var mulig med sne i Bergen, jeg. Dessuten er det koselig med sne, selv om jeg savner kjæreste hunden min og snebasingen hans...

Det er mulig, den blir bare til slaps alt for fort :/ Jeg savner skikkelig vinter, er kanskje litt ironisk at jeg har bosatt meg i bergen da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...