Ole Andreas Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 3 for 2 på bær på Meny! Pons, fitflyer, FatUnicorn og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Yup, økte i benkpress, på bekostning av noe… mentalt memo til meg selv om å kjøpe brannsikkert undertøy og høyabsorberende bleier neste gang jeg er stor i kjeften… ja, åsså rullator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaO Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har slitt litt med å bli mett en liten stund. Ikke lenger for å si det sånn. Planla dårlig angående mat i dag (våknet litt sent og hadde ikke stort jeg kunne ta med i farta) og måtte få i meg ca. 2400 kcal på 2 timer. Skal bare rulle til sengen nå. Zmurph, SlayerDad, Ole Andreas og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har ikke kjøpt motorsykkel på over 5 uker! Ok, litt juks siden jeg har vært delvis sykemeldt, men det er det lengste jeg har gått uten på mange, mange, år:D FatUnicorn, Tonje_86, SlayerDad og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 En utrolig overraskende, og utrolig hyggelig telefonsamtale (og den stemmen ) Tiwas, Aurelius, TEW og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiwas Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Har slitt litt med å bli mett en liten stund. Ikke lenger for å si det sånn. Planla dårlig angående mat i dag (våknet litt sent og hadde ikke stort jeg kunne ta med i farta) og måtte få i meg ca. 2400 kcal på 2 timer. Skal bare rulle til sengen nå. Bruk safran i maten. Det var det som holdt meg fra å bli gal på konkurransediett Zmurph, CamillaO og SlayerDad 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 JADAAAA (hahah dessuten likte Merkulin posten jeg la ut på facebook med dette bildet) Dessuten tagget en coach elevene sine i snatchfilmen min og ba de om å se på teknikken.<333 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Tilbud på 1 pakke kjøttdeig til 20 kr på Bunnpris (i Oslo) under halv pris, løp og kjøp fitflyer, CamillaO, okveine og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovisa Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 [ATTACH]154364[/ATTACH] Mamma og minstesøster har vore på Ikea-tur og benytta sjansen til å stikka innom meg med julekalendergavane! (I mitt forsvar så har eg betalt sjølv, sjølv om det er mamma som har handla... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Helt vrak i beina etter første beinøkt på over en månede, og jeg digger det! Kristines1990, Tonje_86, CamillaO og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Var vel egentlig sånn måndensglade men men: Dro opp 100kg mark (tangering av tidligere pers) uten noe vondt her og der! Også persa jeg i benk (54kg)! Har vel sagt det til halve norges befolkning, men følte det også måtte ut på fitnessbloggen. FitFish, Tonje_86, SlayerDad og 13 andre 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Klarte knebøy og strakmark i dag uten å måtte krype ned i garderoben. Brukte magebelte for føste gang. Dog fortsatt 40% under tidligere nivå, men bedre teknikk. I mårra skal jeg stå opp uten at fru Stilken må hjelpe meg som hun har gjort noen ganger etter bein/ryggøkter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovisa Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Dagens glade er at eg oppdaga det i tide at autokorrektur på mobilen prøvde å endra "dybdestudie" til "hyrdestund" når eg skulle senda SMS til ein kollega om at han måtte ta eit møte aleine fordi eg blir opptatt i eit dybdestudie... Kunne ha blitt småflaut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Rammstein på Spotify fitflyer, CamillaO, ErikMM og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 2 timer igjen på jobb før det er 3 uker "ferie", og 2 av dem skal tilbringes i Abu Dhabi Tutogkjør, Ojive, Aurelius og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Rammstein på Spotify SlayerDad, Aurelius og ErikMM 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikMM Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Etter 6 år er Rammstein endelig tilgjengelig på Spotify! EDIT: Oops crap, må bli flinkere til å lese innleggene før meg hehe. Argh jeg får spilt alt bortsett fra favorittalbumet Mutter! Smøre seg med mer tålmodighet... fitflyer, CamillaO, SlayerDad og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millasob Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Fikk si min mening i Aftenposten og VG ^^, KiVi, FrkDiaz, Tutogkjør og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Etter 6 år er Rammstein endelig tilgjengelig på Spotify! EDIT: Oops crap, må bli flinkere til å lese innleggene før meg hehe. Argh jeg får spilt alt bortsett fra favorittalbumet Mutter! Smøre seg med mer tålmodighet... Mutter ligger der det. fitflyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiVi Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ny pers i dips :happy: KV + 30kg, 5 reps, 3 sett CamillaO, fitflyer, Pons og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.