LeanMachine Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Jordbær fitflyer, Emiliemo, SlayerDad og 2 andre 5 Siter
fitflyer Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Ryggvondten jeg hadde er borte Natalie, SlayerDad, Tutogkjør og 4 andre 7 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 The Offspring i kveld + torden, tornadoer og regn. fitflyer, CamillaO, Ojive og 4 andre 7 Siter
Ojive Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "CamillaO skrev: Ja! Spesielt når man har et lite gym crush på personen. Sa ikke det. Kan folk slutte å ha gymcrush og bare....ACT ON IT? *sukk* CamillaO, fitflyer og Aurelius 3 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "Ojive skrev: Kan folk slutte å ha gymcrush og bare....ACT ON IT? *sukk* At personen har en fin ræv betyr jo ikke at personen er noe å samle på m8 Stephanie F, Aurelius, FatUnicorn og 5 andre 8 Siter
Ojive Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "Yolo McSwag skrev: At personen har en fin ræv betyr jo ikke at personen er noe å samle på m8 Men hvordan vet du det om du ikke har snakket med personen? fitflyer, Afterall og Aurelius 3 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "Ojive skrev: Men hvordan vet du det om du ikke har snakket med personen? Kan se det på antall lag med sminke/sparkel de har på seg. #eagleeye fitflyer, Stephanie F, Aurelius og 1 annen 4 Siter
dagthomas Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "Yolo McSwag skrev: Kan se det på antall lag med sminke/sparkel de har på seg. #eagleeye Akkurat som du ser på ansiktet først. Dose cameltoes! Aurelius, Ojive, Stephanie F og 2 andre 5 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "dagthomas skrev: Akkurat som du ser på ansiktet først. Dose cameltoes! Jeg har aldri sagt jeg ser på ansiktet først. dagthomas, Aurelius, Ojive og 1 annen 4 Siter
Sepsis Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Ankom Bol, Kroatia i går etter en bra uke i Bosnia. Sarajevo er absolutt verdt et besøk for de som er interessert i historie, kultur og god mat . For Mostar passer det med et dagsbesøk, med mindre man vil ta en tur rundt i Hercegovina, noe vi gjorde. Gud bedre for en flott natur. Men ja, Kroatia er også bra. Langt mer turistifisert, men ikke så ille som andre reisemål i "Syden". Dagens glade får være lyden av havet og boksen med Ožjusko jeg drikker i dette øyeblikket. Afterall, poyekhali, fitflyer og 2 andre 5 Siter
poyekhali Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 "Sepsis skrev: Ankom Bol, Kroatia i går etter en bra uke i Bosnia. Sarajevo er absolutt verdt et besøk for de som er interessert i historie, kultur og god mat . For Mostar passer det med et dagsbesøk, med mindre man vil ta en tur rundt i Hercegovina, noe vi gjorde. Gud bedre for en flott natur. Men ja, Kroatia er også bra. Langt mer turistifisert, men ikke så ille som andre reisemål i "Syden". Dagens glade får være lyden av havet og boksen med Ožjusko jeg drikker i dette øyeblikket. Pass deg for alle Bolerne da, og om du har skikkelig flaks får du nok tak i noe billig bol. HURRDURR. fitflyer, Sepsis og Aurelius 3 Siter
FitFish Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Skal kanskje til Skottland i oktober! Kristin Charm, CamillaO, fitflyer og 3 andre 6 Siter
FatUnicorn Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Har bestilt sydentur for moren min, så har huset, bilene og bikkja for meg selv i noen uker fra og med neste onsdag Renate28, Tutogkjør, CamillaO og 4 andre 7 Siter
Gjest Lovisa Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 I kicked ass på dagens tidtaking av "300"!!! Gjennomførte 25 pull-ups, 50 markløft, 50 boxjumps, 50 push-ups, 50 kettlebell clean & press, 50 floor wipers og 25 pull-ups på 17 minutt og 14 sekund! Forbetring frå sist: 6 minutt og 29 sekund! Wheeee, endorfiner er moro. Siter
Chrsyre Skrevet 1. juli 2014 Skrevet 1. juli 2014 Er endelig frisk etter 4 dager med blærekatarrhelvete med feber og ingen næring fra annet enn uendelige mengder appelsinjuice. Skal aldri klage på noe igjen FitFish, poyekhali, Tutogkjør og 2 andre 5 Siter
SterkBalanse Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 Snaps med Ojive ! Haha.. But first, let me take a selfie! Siter
Ojive Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 "SterkBalanse skrev: Snaps med Ojive ! Haha.. But first, let me take a selfie! *duckface i 10 forskjellige vinkler* Eminator og fitflyer 2 Siter
Eminator Skrevet 2. juli 2014 Skrevet 2. juli 2014 "Ojive skrev: *duckface i 10 forskjellige vinkler* no u didnt? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.