FatUnicorn Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 I dag møtte jeg den gamle engelsklæreren min fra utvekslingsåret mitt. Hun var helt jævlig mot meg i starten av året, og insisterte på at jeg skulle være TA (teacher's assistant - retting av prøver osv) for klassen hennes det siste trimesteret. Jeg har også spist middag med bestevenninnen min, Haley, og man kunne ikke legge merke til at det er 5 år siden sist vi var i lag. Middag, farmer's marked og en runde på Target. [ATTACH]144799[/ATTACH] Rett og slett en herlig dag med flotte folk! Keegil, SlayerDad, Stephanie F og 6 andre 9 Siter
Ojive Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Kan ikke gå ut med det offisielt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enda, men jeg kan bare si en ting: Aurelius, fitflyer, Eminator og 4 andre 7 Siter
fitflyer Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Feriepenger Liker også den nye S Health appen på Samsung'en min.. supert verktøy for å holde rede på kosthold, aktivitet osv! CamillaO og Ojive 2 Siter
SterkBalanse Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Herregud, i dag perset jeg med 62, 5 kg 5x5 ass to the grass knebøy!! SÅ GØY! Sephania, Aurelius, fitflyer og 4 andre 7 Siter
LeanMachine Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Bilen er i orden igjen Takk gud for garanti Stephanie F og fitflyer 2 Siter
Raptorial Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Tror kanskje jeg har fått det søteste komplimentet (nekter å skrive komplimenten) på lenge. "Kan ikke du skaffe deg jobb som stripper? så kan jeg kjøpe lapdance" guilty pleasure... jeg liker objektifiseringen CamillaO, Tina Tran, LeanMachine og 4 andre 7 Siter
Aurelius Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Raptorial skrev: Tror kanskje jeg har fått det søteste komplimentet (nekter å skrive komplimenten) på lenge. "Kan ikke du skaffe deg jobb som stripper? så kan jeg kjøpe lapdance" guilty pleasure... jeg liker objektifiseringen Du skjønte at det eeegentlig var en sjekkereplikk , right? fitflyer 1 Siter
Raptorial Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Aurelius skrev: Du skjønte at det eeegentlig var en sjekkereplikk , right? Om det er en sjekkereplikk eller en måte å tjene penger på. Jeg er happy uansett fitflyer og Aurelius 2 Siter
Tina Tran Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Gleder meg til å komme hjem fra jobben, spenne sykkelen av rulla og komme meg ut i skogen i det fine været fitflyer 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 [ATTACH]144828[/ATTACH] sponset pakke! Siter
Dovendyret Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Null eksamen i år. Sephania, SterkBalanse og CamillaO 3 Siter
Raptorial Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Dovendyret skrev: Null eksamen i år. ... hvor gammal er du egentlig? EDIT: Som i... wat? Null på hverken uni/høgskol/vgs? Ferdig med vår shait, eller før vgs? Siter
Eminator Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "SterkBalanse skrev: Herregud, i dag perset jeg med 62, 5 kg 5x5 ass to the grass knebøy!! SÅ GØY! eg kan vær din spotter- hot stuff:love: Siter
Eminator Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "LeanMachine skrev: Bilen er i orden igjen Takk gud for garanti nysjerrig- what waz da problem? Siter
Eminator Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Ojive skrev: Kan ikke gå ut med det offisielt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enda, men jeg kan bare si en ting: im curious- waz crackin`? Siter
Eminator Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Raptorial skrev: Tror kanskje jeg har fått det søteste komplimentet (nekter å skrive komplimenten) på lenge. "Kan ikke du skaffe deg jobb som stripper? så kan jeg kjøpe lapdance" guilty pleasure... jeg liker objektifiseringen ny deltidsjobb mens du studerer? fitflyer 1 Siter
Raptorial Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Eminator skrev: ny deltidsjobb mens du studerer? Skal vurdere å skaffe meg sløyfe. Chippendale here I come! fitflyer, FatUnicorn, Eminator og 2 andre 5 Siter
Ojive Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Raptorial skrev: Skal vurdere å skaffe meg sløyfe. Chippendale here I come! "Raptoriel....pls...waht r u doin....pls...dnt ruin mi childh00d" Jeg vokste opp med Chip'n'Dale (og Transformers) fitflyer 1 Siter
SterkBalanse Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 "Eminator skrev: eg kan vær din spotter- hot stuff:love: Hoho! Jeg trenger faktisk en spotter I dag fikk jeg en PT på gymmet til å spotte meg første sett, ellers var det alt eller ingenting. fitflyer og Eminator 2 Siter
Addict Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Bestod examen etter opplæring på jobb (får 2 forsøk, stryker du så er du ute) OG fikk leiligheten jeg var på visning på i går Hun hadde fått nesten 40 henvendelser, så jeg hadde IKKE forvente det! Det beste: den ligger i nabobygget til KK :cool: Skal aldri gå på do på Shell igjen Eminator, CamillaO, Stephanie F og 4 andre 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.